Beantwoord

Extra bundel buitenland werkt niet

  • 22 May 2019
  • 2 reacties
  • 95 keer bekeken

Ik heb een extra bundel aangeschaft voor curacao. Ik heb deze geactiveerd. Staat ook bij mijn tegoeden, maar ik kan niet bellen.
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 29 May 2019, 11:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hey Liesbeth, welkom op het forum! Wat gebeurt er precies als je probeert te bellen? Om in het buitenland gebruik te kunnen maken van het mobiele netwerk moet je roaming aan hebben staan in je toestel. Heb je dat ook? Zo niet, doe dat alsnog. Selecteer in deze toestelhulp jouw telefoon om een stappenplan te krijgen voor het instellen van je telefoon voor buitenlandgebruik.

Mocht je er niet uitkomen, geef dan even aan wat voor toestel je hebt. Vul ook je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan kan ik hier controleren of het aan onze kant in orde is.
Reputatie 7
Badge +30
Hey Liesbeth, welkom op het forum! Wat gebeurt er precies als je probeert te bellen? Om in het buitenland gebruik te kunnen maken van het mobiele netwerk moet je roaming aan hebben staan in je toestel. Heb je dat ook? Zo niet, doe dat alsnog. Selecteer in deze toestelhulp jouw telefoon om een stappenplan te krijgen voor het instellen van je telefoon voor buitenlandgebruik.

Je bent niet meer teruggekomen, Liesbeth. Ik ga ervan uit dat het probleem is verholpen en je in Curaçao hebt kunnen bellen.