Beantwoord

Extra kosten buiten de bundel gemaakt op Kids Sim

  • 21 June 2021
  • 1 reactie
  • 94 keer bekeken

Goededag,

 

Enige tijd geleden verschenen er kosten op de factuur van mijn zoon; extra kosten buiten de bundel.

Ik heb toen in zijn instelling alle verwijzingen naar automatisch betalen verwijderd.

 

Nu is dit weer terug. Is het mogelijk om dit geheel te blokkeren vanuit de KPN. Op de factuur zien we allen kosten Apple store. In zijn aankoop geschiedenis van Google Play staat de afgelopen maanden niets.

Waar komt dit vandaan. Ik kan dit niet herleiden naar een aankoop.

 

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 23 June 2021, 09:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @PGoddijn, welkom in onze community! Goed dat je ons gevonden hebt. Ik kan me voorstellen dat je er even van schrikt als je ineens extra kosten op de factuur ziet staan. Als je wilt, kan ik voor je nakijken welke kosten er zijn gemaakt en wanneer. Ik kan alleen niet inzien waar de online aankopen precies voor zijn gedaan. Dit kan je alleen opvragen bij de store zelf. Wij berekenen alleen de kosten door aan de klant, de store brengt deze in rekening. Naast het nakijken van de kosten, kan ik ook de online aankopen op de factuur blokkeren. Hiervoor heb ik wel meer informatie van jou nodig. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, klantnummer en de laatste drie cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer? Jouw mobiele nummer en de IBAN kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?