Beantwoord

Extra verbruik belbundel

• 1 november 2017
  • 1 reactie
  • 92 keer bekeken

Ik ben al vier jaar klant bij KPN en ik log zojuist in op mijn KPN waar ik opgewacht werd door een verassingsbericht: U bent over uw bundel heen gegaan vorige maand.

Na een beetje uitzoeken bleek dat ik inderdaad teveel gebeld had. Nu vraag ik me natuurlijk af, hoe heeft dit kunnen gebeuren. In vier jaar tijd is mij dit nooit gebeurt namelijk. Ik heb mijn sms-jes nagelopen en heb hier geen waarschuwing gehad van KPN dat mijn bundel op is. Ik vind het eerlijk gezegd een beetje absurd dat er altijd wordt verteld dat je gewaarschuwd wordt als je buiten je bundel zit, maar dat dit achteraf alleen voor data geldt. Ik had voor een paar euro extra minuten kunnen kopen doormiddel van een aanvullende bundel, maar moet nu 4x zoveel betalen.

Ik vind dat dit niet netjes verloopt en ik hoop dat dit probleem opgelost wordt.

Met vriendelijke groet,

Michael
icon

Beste antwoord door Erik_ 3 november 2017, 16:32

Welkom op het forum, Michael. Voor het overschrijden van de belbundel worden geen sms'jes verstuurd. Dit is alleen het geval bij data. Om je bel- en sms-verbruik in de gaten te houden kun je gebruik maken van de MijnKPN app. Je kunt dan op je telefoon makkelijk nakijken hoeveel minuten/sms je al verbruikt hebt.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28
Welkom op het forum, Michael. Voor het overschrijden van de belbundel worden geen sms'jes verstuurd. Dit is alleen het geval bij data. Om je bel- en sms-verbruik in de gaten te houden kun je gebruik maken van de MijnKPN app. Je kunt dan op je telefoon makkelijk nakijken hoeveel minuten/sms je al verbruikt hebt.

Reageer