Beantwoord

Extra verbruikskosten buiten de bundel

  • 2 February 2020
  • 6 reacties
  • 1431 keer bekeken

Ik heb een abonnement met onbeperkt bellen en nu zie ik in MijnKPN dat ik in de nieuwe maand februari van 01-02 tot 02-02 extra kosten heb gemaakt buiten mijn bundel. Het zou gaan om 11 minuten bellen binnen Nederland 3,30€ . Ik heb onbeperkt bellen en geen vreemde nummers of service nummers gebeld en ik kan verder niet zien om welk nummer(s) het zou gaan. Ik zou dus graag willen zien waar dit van is ...

ik ben pas overgezet van Telfort naar KPN dus misschien ergens iets niet goed overgezet ofzo?

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 6 February 2020, 20:29

Bekijk origineel

6 reacties

Dit is ook mij overkomen als voormalig Telfort-klant 21 minuten bellen binnen  Nederland naar een normaal 06-nummer op 01-02-2020 en daarmee extra verbruikkosten 6,30, terwijl ik een onbeperkt bel-abonnement heb. De gebelde zat ook zeker niet in het buitenland. Dus dat kan ook geen reden zijn. Ik heb daarover al contact opgenomen met KPN, maar die kunnen het pas uitzoeken als de maandnota van deze maand opgemaakt is.

Reputatie 7
Badge +21

Goedenavond @Daantje1977, en ook @Neptune. Bedankt voor jullie berichten!

In de MijnKPN app zijn helaas nog wat schoonheidsfoutjes die rechtgetrokken moeten worden voor oud-Telfort klanten. Zo is het aantal MB's dat je nog zou kunnen gebruiken niet goed weergegeven. Het probleem dat jullie melden is redelijk nieuw, dus ik het zet voor de zekerheid door.  Daarnaast heeft mijn collega wel gelijk, je kan op dit moment niet zien waar deze kosten vandaan komen, de verbruikskosten (buiten de bundel) zijn pas zichtbaar op de factuur van de maand die erna komt. Ik kan wel een kijkje nemen of ik hier iets over kan vinden, voor jullie persoonlijk. 

Mochten jullie dat graag willen, vul dan beide even je Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer (bij persoonlijke opmerkingen). Overal waar privé achter staat is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.

Ik hoor graag wanneer je het hebt aangevuld zodat ik (hopelijk) meer duidelijkheid kan geven hierover!

Hallo Susan, fijn om een reactie te krijgen. Ik heb zo even mijn forum profiel aangevuld met mijn door jou aangevraagde gegevens en hoop binnenkort iets van jou te vernemen wat duidelijkheid zal verschaffen. Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet.

Ditzelfde probleem heb ik ook. Er staan extra verbruikskosten buiten de bundel vermeld, maar ook ik heb onbeperkt bellen en sms'en. Ik ga er vanuit dat dit wel rechtgezet wordt

Reputatie 7
Badge +24

Hi all, ik heb hier navraag over gedaan. Dit ging om een incident op 1 februari waarbij voor gewone gesprekken kosten in rekening zijn gebracht in de app. Op de factuur zal dit in ieder geval niet gebeuren. We horen het graag mocht dit toch gebeuren, daar ga ik echter niet vanuit. 

Ik had er zelf ook al contact over gehad met kpn en het zou om een storing in de app zijn voor overgezette Telfort klanten.

Het staat overigens niet meer in de app dat er extra kosten zijn dus denk dat het probleem opgelost is ....

Reageer