extreme hoge kosten door payinfo.nl

• 6 juli 2016
  • 43 reacties
  • 9427 keer bekeken

Toon eerste bericht

43 reacties

Reputatie 7
...want als ik het voor het kiezen had dan had ik wel een andere site opgezocht he 😛 zoals de chippendales ofzo :DLeg dat jouw kleinkinderen maar eens uit. 😛
...want als ik het voor het kiezen had dan had ik wel een andere site opgezocht he 😛 zoals de chippendales ofzo :DLeg dat jouw kleinkinderen maar eens uit. :P lol me oudste kleinkind is nog maar 3 jaar dus ik hoef nog niks uit te leggen 😛 en oma houd van eerlijkheid en natuurlijk zoals elk mens op wat dollen ,misschien is het wel gewoon om elke situaties die je meemaakt verbergen ,en dan van elke frustatie toch maar de humor ervan te maken snap je 😳
...want als ik het voor het kiezen had dan had ik wel een andere site opgezocht he 😛 zoals de chippendales ofzo :DLeg dat jouw kleinkinderen maar eens uit. :P lol me oudste kleinkind is nog maar 3 jaar dus ik hoef nog niks uit te leggen 😛 en oma houd van eerlijkheid en natuurlijk zoals elk mens op wat dollen ,misschien is het wel gewoon om elke situaties die je meemaakt verbergen ,en dan van elke frustatie toch maar de humor ervan te maken snap je :$maar ondanks alles waar het om gaat ik heb geen gebruik gemaakt van die sms en van die internetdiensten
maar ondanks alles waar het om gaat ik heb geen gebruik gemaakt van die sms en van die internetdiensten
Beste irene57668.

Zonder te willen zwetsen, van zwetsen komt kletsen:(:D, ook ik loop ook al wat langer rond op fora en zie dat bij deze malafide bedrijfjes veelal gebruik wordt gemaakt van misleiding.
Om wat voorbeelden te geven, IQ test, een winactie van een grote supermarkt - er zijn talloze voorbeelden.
Niet voor niets heb ik die link geplaatst, je bent niet de 1e en zeker niet de laatste die dit meemaakt.
Mensen hebben zich dan onbewust aangemeld, ze zijn ontzettend doortrapt deze lieden.:@

In mijn ogen zou een, zoals een medeforumlid ook aangaf enigszins:), provider proactief bij het aangaan van een abbo de vraag moeten stellen wel of niet smsdiensten blokkeren omdat dit per persoon kan variëren. (Denk bijvoorbeeld aan een gewenste voetbal smsdienst)
maar ondanks alles waar het om gaat ik heb geen gebruik gemaakt van die sms en van die internetdiensten
Beste irene57668.

Zonder te willen zwetsen, van zwetsen komt kletsen:(:D, ook ik loop ook al wat langer rond op fora en zie dat bij deze malafide bedrijfjes veelal gebruik wordt gemaakt van misleiding.
Om wat voorbeelden te geven, IQ test, een winactie van een grote supermarkt - er zijn talloze voorbeelden.
Niet voor niets heb ik die link geplaatst, je bent niet de 1e en zeker niet de laatste die dit meemaakt.
Mensen hebben zich dan onbewust aangemeld, ze zijn ontzettend doortrapt deze lieden.:@

In mijn ogen zou een, zoals een medeforumlid ook aangaf enigszins:), provider proactief bij het aangaan van een abbo de vraag moeten stellen wel of niet smsdiensten blokkeren omdat dit per persoon kan variëren. (Denk bijvoorbeeld aan een gewenste voetbal smsdienst)
Dreekuh-53
ow ja zo winactie van zo grote supermarkt weet ik nog wel ,ooit toen een email gekregen van zo grote supermarkt ik een mooi bedrag krijgen ,dus ik dacht toen die supermarkt ken me email dus ik vertrouwde dat natuurlijk dus ik moest dan even me mobielnummer doorgeven om te controleren dat ik wel de desbetrefde persoon bent ,en dan krijg je later een smsje kosten 1,50 maar toen bleven ze maar smsjes sturen dan gaat natuurlijk een lampje bij je branden ,gelijk stop gezet , en de volgende dag kreeg ik een smsje van me provider dat er iets was fout gegaan dus alle kosten werden gelijk weer vergoed zo kan je zien dat er wel goede providers zijn ,en bij vele providers kan je gelijk alle dingen uitzetten zelfs mobielmummers blokken ,je kan zelfs dingen aan en uit zetten enz enz , en dat word al gelijk van begin af aan je doorgeven .
ik wil jullie even laten weten dat het nu naar klachtenafdeling word gebracht ,dus tot op heden niks wijzer geworden ,zoals gewonelijk lig alles aan de klant zelf of een ander maakt gebruik van mobiel ,terwijl bij mijn toch de hele grote vraagtekens blijft als ik bezig bent met het uitzoeken via payinfo dat er ook gelijk gebruikt word van buurtsexen.nl ,en dat terwijl niemand anders thuis is alleen ik zelf , en volgens mijn lijkt mijn ook dat een eenmalige aankoop ook eenmalig behoort te zijn ,niet op 1 datum onderhand wel 6 keer 10 euro of ben ik nu zo dom ?
Beste irene57668.

Ik begrijp dat je gefrustreerd bent door wat je meemaakt met die sms (sorry voor mijn taalgebruik) kl*te dienst. Maar men is er mee bezig, geef ze de kans en de tijd.
Je bent niet dom maar je hebt geen geluk gehad. Wacht dus de ontwikkelingen ff af.

Suuk 6.
Reputatie 7
Badge +15
Beste irene57668.

Ik begrijp dat je gefrustreerd bent door wat je meemaakt met die sms (sorry voor mijn taalgebruik) kl*te dienst. Maar men is er mee bezig, geef ze de kans en de tijd.
Je bent niet dom maar je hebt geen geluk gehad. Wacht dus de ontwikkelingen ff af.

Suuk 6.

Ik zou het geen "dienst" willen noemen, tenzij je afzetten zonder iets nuttigs te leveren een "dienst" is ;)

Het voordeel is wel: De klachtenafdeling mag weer wat meer beslissen 🙂
Tja, wat zou ik het noemen? Sms premium diensten of kl*te diensten..... benikniethappydoor service dan wellicht?
Je kunt het noemen wat je wilt maar de grote hoop is er niet blij mee, anderen, zij, hij, jij en ik dus niet alleen.
misschien ben ik nu een zeur aan het worden ,volgens de factuur maak ik gebruik van sms diensten payinfo en internet diensten volgens www.payinfo ,dus me vraag is eigenlijk als ik van zo soort internetdienst gebruik van zou maken ,dan moet toch de tijden datums overeenkomen met de normale internet verbruik ? of zit er verschil in zo internetdienst ?
Reputatie 7
Je zou verwachten dat de tijdstippen overeenkomen, maar dat is niet met zekerheid te zeggen, dat hangt af van hoe die malafide club de incasso's aanlevert. Als zij dat met afwijkende tijden doet, dan zal dat natuurlijk ook zo getoond worden.

Heb je deze pagina ook al bekeken?
wjb
de tijdstippen komen zelfs niet overeen ook de datums niet ,want toch lijk me zo zodra je gebruik maakt van internet via je mobiel en je gaat naar zo site toe ,dan maak je toch ook tegelijktijd gebruik van je normale internet ?
Reputatie 7
Komen er nog steeds nieuwe incasso's bij of heb je ondertussen alles succesvol weten te blokkeren?
Reputatie 2
wat een verhaal zeg ......ik hoop dat de waarheid boven tafel komt en dat de klant KONING(IN) is,
ik denk dat dit verhaal door vele klanten vertelt kan worden.....
je schiet al in de stres als je met je mobiel het internet op wil ....
nu zal deze klachten niet alleen bij de kpn voor komen maar ook bij andere providers ,
goed dat het nu zo op een forum staat zodat er ook andere klanten er wat aan hebben ,
en die smsdiensten waarbij grove bedragen betaald moeten worden.... kan dat automatisch niet geblokkeerd worden,en als je er wel gebruik van wil maken dat je een aanmelding moet invullen.....
wat zo als het nu gaat gaat het wel heel makkelijk "lid" te zijn ,
Irene hou de boel in de gaten en blijf je melden over de vooruitgang over de afwikkeling ,
ik hoop op een goede afloop voor je ,
en niets is gratis en iets winnen op internet kost je meestal geld
Reputatie 7
Dit issue staat al tientallen keren hier op het forum vermeld en het is één van de issues waar ik me verschrikkelijk kwaad kan maken over de laksheid en traagheid van KPN en de telecombranche in het algemeen.
Het probleem met dit forum is dat de zoekfunctionaliteit ronduit slecht is. Je kunt veel beter in Google het KPN forum doorzoeken dan binnen het forum zelf. Ook dat is een grote gemiste kans voor KPN.
wat een verhaal zeg ......ik hoop dat de waarheid boven tafel komt en dat de klant KONING(IN) is,
ik denk dat dit verhaal door vele klanten vertelt kan worden.....
je schiet al in de stres als je met je mobiel het internet op wil ....
nu zal deze klachten niet alleen bij de kpn voor komen maar ook bij andere providers ,
goed dat het nu zo op een forum staat zodat er ook andere klanten er wat aan hebben ,
en die smsdiensten waarbij grove bedragen betaald moeten worden.... kan dat automatisch niet geblokkeerd worden,en als je er wel gebruik van wil maken dat je een aanmelding moet invullen.....
wat zo als het nu gaat gaat het wel heel makkelijk "lid" te zijn ,
Irene hou de boel in de gaten en blijf je melden over de vooruitgang over de afwikkeling ,
ik hoop op een goede afloop voor je ,
en niets is gratis en iets winnen op internet kost je meestal geld
Bertus67 , ik denk dat onderhand 20 jaar of langer al geen klant KONING(IN) is want als klant word je eerder als een stuk vuil behandelt dat merk je tegenwoordig ook in de winkels want de personeel gaat niet meer voor klant even opzij ,ze zetten de containers in de pad zodat je als klant niet eens bij de schap kan ,en hoe vaak moet je als klant gaan klimmen of bukken zelfs onderhand op de vloer gaan liggen om bij een product te komen ?terwijl de taak bij de personeel ligt mijn vroegere baas riep altijd klant is koning zorg altijd dat de pad vrij blijft en blijf altijd de schappen spiegelen ( de producten naar voren halen ) en zoals nu wat ik mee maakt kpn zie toch bij de klanten dat de kosten hoog worden vooral als je een abbo van 39 euro heb , en dan gaan ze vrolijk wachten tot dat de klant reageerd als die effe over de 400 euro moet gaan betalen ,dus met andere woorden kpn zal heus wel over die hoge kosten die zogenaamde diensten ook erop verdienen want anders hadden ze bij de klant op tijd effe een sms kunnen sturen of wat dan ook
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Irene, in onze privéberichten hebben we het gehad over de vervolgstappen. Ik zie dat het niet alleen gaat om een abonnement op een internetdienst. Ook zie ik op de factuur uitgaande gesprekken en smsjes naar betaalde nummers. Ik heb dit nu voor je doorgezet naar een achterliggende afdeling die dit verder uitzoekt. Zij kunnen meer inzien dan ik. Zij nemen hierover contact met je over. Je hebt hierover ook nog een privébericht van mij ontvangen.
Naar aanleiding van uw reactie aangaande de kosten voor Premium sms-diensten heb ik het
volgende bedrag aan u overgemaakt : € 409,50
Het bedrag zal op de eerstvolgende factuur worden verrekend. Indien het bedrag niet volledig
kan worden verrekend dan zal het restant met de daaropvolgende factuur worden verrekend.

Wanneer er kosten klaar staan voor de volgende factuur, worden deze kosten tot aan de datum
van deze brief ook teruggestort en op de volgende reguliere factuur verrekend.
Als bij nader onderzoek blijkt dat de creditering niet terecht is, dan zal KPN u hiervan op de
hoogte stellen.
Voor het blokkeren van uw aansluiting voor Premium sms-diensten kunt u terecht op de website
www.smsdienstenfilter.nl
.
Hebt u nog vragen?
Kijk op kpn.com/klantenservice of bel gratis 24 uur per dag en 7 dagen per week. Kies nummer
1200 als u belt met uw mobiele telefoon, of kies 0800-0105 als u belt met een andere telefoon.
Met vriendelijke groet,

Reageer