Beantwoord

Facturen kwijt door crash backupschijf

  • 13 May 2019
  • 4 reacties
  • 49 keer bekeken

Helaas gaat de website niet zo heel ver terug. Is het mogelijk om alle oude facturen te ontvangen vanaf 2014? Iets met gecrashte backupschijf...

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Marina_ 14 May 2019, 13:32

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Troelnl, Ohjee! Dat is echt heel erg balen. Voor mij is het niet meer mogelijk om ze aan te vragen. Je kunt het verzoek indienen per brief waarin je de volgende gegevens dient te vermelden: Naam, adres, mobiel nummer en klantnummer waarop het verzoek betrekking heeft en een duidelijke omschrijving van het exacte verzoek. Ook hebben we dan een kopie van een geldig legitimatiebewijs nodig. Voor het versturen van een kopie van je legitimatiebewijs kun je gebruik maken van de KopieID app. Deze app schermt persoonlijke gegevens af. Via www.rijksoverheid.nl kan deze app gedownload worden.

Je kunt het verzenden naar:
KPN Mobiel
t.a.v. CMU / Team 1
inzake opvragen dossier
Postbus 13500
9700 EG Groningen

Ongevraagd advies, maar heb je wel eens nagedacht om de facturen en andere documenten op te slaan in een cloud zoals bijvoorbeeld Dropbox of andere cloud? Ook al crasht een hardeschijf, dan kun je deze documenten in ieder geval weer terug halen op een ander apparaat.
Klopt. Daar heb ik een deel staan, maar vooral veel foto's. Die heb ik gelukkig allemaal nog! Ik ga een briefje maken, dank je wel!
Reputatie 7
Badge +19
Gelukkig maar! Soms zijn foto's nog waardevoller dan bepaalde documenten. Hopelijk ontvang je snel de facturen van 2014. Mocht het te lang duren of je hebt er toch nog vragen over, kun je mij altijd weer een berichtje sturen!
Reputatie 7
Ongevraagd advies, maar heb je wel eens nagedacht om de facturen en andere documenten op te slaan in een cloud zoals bijvoorbeeld Dropbox of andere cloud? Ook al crasht een hardeschijf, dan kun je deze documenten in ieder geval weer terug halen op een ander apparaat.
Brrrr, ik sla absoluut geen documenten op in Dropbox of een andere "publieke" cloud.
Wel heb ik mijn eigen "cloud" in de vorm van Synology NASsen die bij mij thuis en elders staan.
Al onze computers worden automatisch gebackupt op een Synology NAS met dubbele schijven. Die NAS wordt gesynchroniseerd met die NAS elders, ook voorzien van dubbele schijven.

Reageer