Beantwoord

Facturen mobiel 2018 niet in MijnKPN

  • 12 May 2019
  • 9 reacties
  • 128 keer bekeken

ik kan niet de facturen terug vinden van mobiel nummer in mijnkpn.
kan iemand mij hierbij van dienst zijn?

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Marina_ 14 May 2019, 14:45

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @nicovm, Natuurlijk kunnen we dat! 🙂 De facturen blijven een jaar inzichtelijk in MijnKPN. Welke facturen van 2018 heb je nodig? Zou je jouw mobiele nummer, postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan kan ik de facturen mailen.
OK, heb profiel bijgewerkt, zie graag facturen over heel 2018 voor mobielnummer.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @nicovm, De facturen van januari t/m mei kan ik je mailen. Juni t/m december kun je wel vinden op MijnKPN. Zou je jouw klantnummer van je mobiele abonnement nog willen toevoegen aan je forumprofiel? Je hebt nu het klantnummer van je tv/internet abonnement ingevuld, maar voor de facturen van je mobiele abonnement heb ik het klantnummer van je mobiele abonnement nodig. Stuur je hier weer een bericht als je het klantnummer hebt toegevoegd?
Hi Marina,

dank voor je bericht. volgens mij staat er nu alles in.
Reputatie 7
Badge +19
Het juiste klantnummer staat er nu in! Dankje 🙂 De facturen van januari t/m mei 2018 heb ik gemaild. Heb je de andere facturen van 2018 nog gevonden via MijnKPN?
Dag,
nee die facturen heb ik niet in mijnkpn, daar zie ik alleen de facturen Internet / tv.

graag ook van de facturen de bijlagen, belgegevens die zie ik niet van iedere maand erbij.

mvgr,
Reputatie 7
Badge +19
@nicovm, De rest heb ik ook gemaild. Bijlagen waarin specificaties staan mogen we i.v.m. de wet op de privacy maximaal 6 maanden bewaren. Vandaar dat je ze nog maar vanaf november kan zien. De facturen waarvan je de specificaties nog wel kunt bekijken, kun je het beste opslaan voor het geval je de specificaties nog eens nodig hebt. Aangezien je helemaal geen facturen ziet op MijnKPN wil ik je adviseren om je mobiele telefoonnummer te koppelen aan MijnKPN. Dit kan via de webversie van MijnKPN . Is er nog iets onduidelijk, laat het mij vooral weten!

Dag Marina,

dank voor je bericht. Ik mis alleen nog de factuur & belgegevens dan van december 2018. die zie ik er niet tussen staan, waarschijnlijk omdat afschrijving in januari 2019 gebeurt.

zou je me die nog kunnen toesturen?

dank je.
Reputatie 7
Badge +19
@nicovm, Ik heb de factuur van december 2018 en januari 2019 gemaild. Hopelijk vind je hier de gegevens die je nog mist, anders hoor ik het graag!

Reageer