Beantwoord

Facturen mobiel abonnement 2018 inzien

  • 17 September 2021
  • 9 reacties
  • 95 keer bekeken

Beste,

Ik had op 11-03-2018 een contract afgesloten bij KPN. Met een looptijd van 24 maanden, dus tot 11-03-2020. In die periode heb ik mijn facturen nooit ontvangen via mail. De kosten van het abonnement bedroegen volgens mijn contract €29,- voor een zorgeloos standaard abonnement + maandelijkse aflossing van het toestel. Ik betaalde maandelijks €50,- per maand tot 11-03-2020.

In april 2020 heeft KPN mijn abonnement stilzwijgend verlengd en was mijn nieuwe factuur bedrag €42,- voor alleen de abonnementskosten. Ik heb dus vanaf 11-03-20 tot op de dag van vandaag ( €42,- / 18 maanden lang) een hoger bedrag betaald voor mijn abonnement terwijl mijn toestel al was afgelost. Ook ontving ik pas vanaf 11-03-20 facturen in mijn mail. Daarvoor heb ik deze nooit ontvangen. Ik kan ook de facturen van voordat KPN stilzwijgend mijn overeenkomst heeft verlengd niet meer terughalen op MijnKPN of de MijnKPN app. 

Ik vermoed dat ik 18 maanden lang een veel te hoog bedrag heb betaald voor alleen een simpel abonnement terwijl mijn toestel al lang en breed was afbetaald.

Graag ontvang ik van jullie alle facturen in volledig detail van 11-03-2018 tot en met 11-03-2020 zodat ik kan uitzoeken waarom ik zo'n hoog bedrag heb blijven betalen terwijl alles al afbetaald was. Ik snap dat KPN het recht heeft op stilzwijgend verlengen maar ik had 11-03-2020 al een veel simpeler en goedkoper KPN abonnement kunnen afnemen met hetzelfde aantal MB's en minuten. Er is mij nooit een aanbod gedaan om voordeliger te verlengen. Niet per mail en ook niet per post. Ik vind dit een zeer vreemde en vervelende zaak.

Graag zie ik mijn facturen van bovengenoemde periode dus tegemoet zodat ik kan uitzoeken waarom ik al die tijd zo veel heb moeten betalen voor een simpel abonnement. 

Alvast dank!

Met Vriendelijke Groet,

Mike 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 23 September 2021, 19:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Badge +19

Hoi, kpn heeft je abonnement niet verlengd maar na de looptijd wordt het maandelijks opzegbaar. Wat jou overkomt gebeurt vaker. Een moderator gaat jou helpen. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag.  Bij mij werd het prima geregeld zal bij jou vast ook gebeuren.  De wachttijd op een moderator is een dag of twee. 

Hoi, kpn heeft je abonnement niet verlengd maar na de looptijd wordt het maandelijks opzegbaar. Wat jou overkomt gebeurt vaker. Een moderator gaat jou helpen. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag.  Bij mij werd het prima geregeld zal bij jou vast ook gebeuren.  De wachttijd op een moderator is een dag of twee. 

Dankjewel voor je reactie Joep!

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Michael331, welkom hier. 

Ik kijk dit graag voor je na. Ik zie in je profiel echter alleen je postcode zonder huisnummer en een 06-nummer van 9 cijfers. Zou je dit na willen kijken, waar nodig willen aanvullen en mij hier een seintje willen geven? Dan ga ik voor je bezig. 

Hi @Michael331, welkom hier. 

Ik kijk dit graag voor je na. Ik zie in je profiel echter alleen je postcode zonder huisnummer en een 06-nummer van 9 cijfers. Zou je dit na willen kijken, waar nodig willen aanvullen en mij hier een seintje willen geven? Dan ga ik voor je bezig. 

Ik heb het aangepast. Dankjewel 

Hi @Michael331, welkom hier. 

Ik kijk dit graag voor je na. Ik zie in je profiel echter alleen je postcode zonder huisnummer en een 06-nummer van 9 cijfers. Zou je dit na willen kijken, waar nodig willen aanvullen en mij hier een seintje willen geven? Dan ga ik voor je bezig. 

Hi Alex_P ik heb u twee dagen geleden een seintje gegeven.

Is er nog iets wat ik moet aanpassen? Graag ontvang ik de facturen. 

Badge +19

Ik dat @Alex_P nu weekend heeft. 

Hi @Michael331, welkom hier. 

Ik kijk dit graag voor je na. Ik zie in je profiel echter alleen je postcode zonder huisnummer en een 06-nummer van 9 cijfers. Zou je dit na willen kijken, waar nodig willen aanvullen en mij hier een seintje willen geven? Dan ga ik voor je bezig. 

Hi Alex,

Vier dagen geleden vroeg je mij mijn profiel te updaten zodat je dit kon nakijken zodra ik je een seintje gaf. Ik heb toen binnen enkele minuten gereageerd en wacht nu al vier dagen op een reactie. 

Is er nog iets wat ik moet doen? Ik snap dat het druk kan zijn maar vind dit wel heel lang duren na mij snelle reactie.

Alvast bedankt

Mike 

Reputatie 7
Badge +24

Hi Mike, 

Ik was inderdaad een paar dagen vrij. Je hebt inderdaad te lang doorbetaald.

Ik heb dit verzoek nu doorgezet naar de juiste afdeling, die gaat het oppakken en precies berekenen hoeveel je teveel hebt betaald. 

Hou er wel rekening mee dat dit ongeveer 10 werkdagen kan duren. Nog even geduld dus. :relaxed:

Hi Mike, 

Ik was inderdaad een paar dagen vrij. Ik heb dit verzoek nu doorgezet naar de juiste afdeling, die gaat het oppakken en precies berekenen of en hoeveel je teveel hebt betaald. 

Hou er wel rekening mee dat dit ongeveer 10 werkdagen kan duren. Nog even geduld dus. :relaxed:

Dankjewel voor je reactie Alex