Vraag

Facturen Mobiel opvragen 2019

  • 16 October 2020
  • 5 reacties
  • 62 keer bekeken

Ik heb dringend de facturen van 2019 van mijn KPN mobiel nodig. Graag per email!!

 


5 reacties

Reputatie 4
Badge +6

Hoi @Anoniem1234798674 , welkom op het KPN Forum. De facturen kun je doorgaans terugvinden in je MijnKPN account. Heb je geen toegang meer tot je MijnKPN account dan kijk ik graag even met je mee of ik de facturen nog kan achterhalen. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kan ik het voor je uitzoeken.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Ik kan prima in mijnKPN en daar staan ook wel een paar facturen, maar NIET van heel 2019. KPN lijkt de facturen niet langer dan 12 maanden ter beschikking te stellen in mijnKPN. Dat is veel te kort m.i. en zeker niet van deze tijd. Voorheen werden de facturen ook als bijlage meegestuurd die heb ik keurig bewaard, echter is KPN halverwege 2019 zonder aankondiging gestopt met het meesturen van de bijlage. 

XS4ALL- een KPN merk - heeft de zaken wèl prima op orde. Daar kan ik facturen t/m 2015 terughalen. 

Telefonisch loop ik ook al tegen een muur van bureaucratie op. Knap waardeloos!

Heeft iemand ideeën? 

Reputatie 4
Badge +6

@Anoniem1234798674 zoals aangegeven in mijn vorige bericht kan ik met je mee kijken als je de gegevens invult in het profiel. Als ik de facturen kan terughalen kan ik ze via de mail versturen.

Dag Loes, 

Mijn profiel is toch compleet, anders dan dat ik niet heb ingevuld wel modem ik gebruik (bij xs4all)? Het gaat om facturen voor KPN mobiel voor het telefoonnummer dat eindigt op 31.

Nogmaals bedankt. Ik kroon je tot held van het jaar als jij het wel voor elkaar krijgt.
Telefonisch zijn drie collega's van KPN ook al gestrand in de zoektocht. Ik kreeg van een van hen het advies om - bij de te dreigen met opzeggen bij de financiële afdeling als zijn mij ook de facturen niet wilden verstrekken.

Ik ben zeer benieuwd, maar ook zeer sceptisch.  

Reputatie 4
Badge +6

@Anoniem1234798674 die titel daar ga ik natuurlijk hard mijn best voor doen. Ik heb even gekeken en ik kan de facturen van 02-04-2019 tot en met 02-12-2019 terugvinden in ons systeem. Zou dat helpen? Ik wacht je berichtje even af!

Reageer