Beantwoord

facturen mobiel verwijderen

  • 19 July 2019
  • 7 reacties
  • 1775 keer bekeken

Ik zou mijn facturen uit MijnKPN willen verwijderen. Kan dat?
icon

Beste antwoord door PeterG 20 July 2019, 23:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Nee, dat kan niet. Er staan er overigens nooit meer dan de laatste 12, dus ze verdwijnen na een jaar.
Bij de oudste 6 is de specificatie ook al verdwenen.
Hoi @Lientje65 . Welkom op het forum!
@PeterG heeft het al perfect verwoord. Ik kan er weinig aan toevoegen. Helaas is dit geen optie. Mag ik vragen waarom je de facturen wilt verwijderen?
Beste Erwin_, dat wil ik om persoonlijke redenen. Jammer dat dat niet kan. Is het dan mogelijk om facturen zonder specificatie te krijgen?
Helaas niet, @Lientje65 . De bijlagen verdwijnen na 6 maanden automatisch. Maar het is niet iets dat ik kan aan of uitzetten. Het spijt me.
Helaas niet, @Lientje65 . De bijlagen verdwijnen na 6 maanden automatisch. Maar het is niet iets dat ik kan aan of uitzetten. Het spijt me.
Beste Erwin_, in mijnkpn app facturen die teruggaan tot oktober 2018 (onder ‘producten’ en dan ‘bekijk alle facturen’) en ze zijn alle gespecificeerd. Enig idee hoe dat kan?
Je bedoelt dat de lijsten met gebelde nummers er bij zitten?
Dat zou nu t/m december 2018 moeten zijn. Die v.a. november en ouder zouden die overzichten niet meer mogen bevatten.

Maar.... jij bent toch de gene, en ik mag aannemen, énige die je facturen via email en in MijnKPN kan inzien???

Tip, koop een simpel gsm-metje en een prepaidsim. En bel het nummer wat je niet op je facturen wilt daarmee....
of bel die persoon via Whatsapp, dat komt ook niet op je KPN facturen.

Helaas niet, @Lientje65 . De bijlagen verdwijnen na 6 maanden automatisch. Maar het is niet iets dat ik kan aan of uitzetten. Het spijt me.Beste Erwin_, in mijnkpn app facturen die teruggaan tot oktober 2018 (onder ‘producten’ en dan ‘bekijk alle facturen’) en ze zijn alle gespecificeerd. Enig idee hoe dat kan?


Dat kan ik niet direct verklaren. Ik denk dat de database periodiek opgeschoond wordt en dat dit hier nog niet gebeurd is. Helaas kan ik er niet handmatig op ingrijpen. Wellicht ben je het meest geholpen met het laatste advies van @PeterG .