Beantwoord

Facturen opvragen

  • 17 October 2019
  • 3 reacties
  • 67 keer bekeken

Hallo,

Graag zou ik mijn facturen vanaf oktober '14 tot april '16 willen opvragen.

 

met vriendelijke groet,

Jim van der Leest

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 20 October 2019, 17:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hoi Jim, welkom op het forum. 

Ik durf niet te garanderen of ik deze nog kan achterhalen maar ik ga mijn best doen. Om welk abonnement gaat dit? En is het abonnement nog actief bij ons? 

Zou je je [url=https://forum.kpn.com/settings/profile]profiel [/url]willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Hallo,

 

het gaat om de facturen van het abonnement met het nummer 06********. Momenteel is het abonnement nog steeds actief bij jullie. 
 

en heeft u misschien ook de afgesloten contracten / bestellingen voor mij? Kan deze niet terug vinden in mijn mailbox. 
 

Heb mijn profiel aangevuld met informatie. 
 

met vriendelijke groet,

Jim van der Leest

Reputatie 7
Badge +24

Goed nieuws en iets minder goed nieuws. De facturen heb ik nog wél kunnen vinden, die ga ik zo naar je toe mailen. Ik moet ze handmatig nog 1 voor 1 downloaden en als bijlage toevoegen. Je zult ze nog wel zelf op volgorde moeten zetten. 

De contracten zijn voor mij niet meer vindbaar. Wél kun je al je contracten opvragen, zie hieronder de werkwijze:

Verzoeken voor het opvragen van een kopie dossier kunnen worden verzonden naar:

  • KPN Mobiel
    t.a.v. CMU / Team 1
    inzake opvragen dossier
    Postbus 13500
    9700 EG Groningen

In dit verzoek de volgende gegevens vermelden:

  • Naam
  • Adres
  • Vast en/of mobiel nummer en klantnummer waarop het verzoek betrekking heeft.
    • Bij meerdere producten/aansluitingen dienen alle producten/aansluitingen vermeld te worden.
  • Een duidelijke omschrijving van het exacte verzoek
  • Kopie van geldig legitimatiebewijs
    • LET OP: Laat iedereen voor het versturen van een kopie van het legitimatiebewijs gebruik maken van de KopieID app. Deze app schermt persoonlijke gegevens af. Via www.rijksoverheid.nl kan deze app gedownload worden.