Beantwoord

Facturen opvragen van 2016

  • 20 January 2020
  • 2 reacties
  • 23 keer bekeken

Goedemorgen

Hier bij zou ik graag oude vacature van 2016 op willen vragen zou uw mijn daar mee van dienst kunnen zijn

Met vriendelijke Groet

Jurgen

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Susan_ 21 January 2020, 20:59

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedenavond @jurgen vredegoor, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Ik ben uiteraard iedereen graag van dienst, dus ook jou! 2016 is wel alweer een tijdje geleden, dus moet ik echt gaan graven. Wil je aangeven om welk product het gaat (mobiel abonnement,  vast bellen of internet en televisie), of dit product nog actief is bij KPN en zou je jouw Forum profiel willen aanvullen? In ieder geval met naam, postcode + huisnummer, klantnummer, laatste 3 cijfers van het bankrekeningnummer (dat destijds bij ons bekend was) en indien het om een mobiel nummer gaat ook het 06-nummer. Je kan dit kwijt bij de kopjes in je profiel en bij persoonlijke opmerkingen. Overal waar privé achter staat is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.

Ik hoor graag wanneer je jouw profiel hebt aangevuld zodat ik op zoek kan gaan!

Reputatie 7
Badge +21

@jurgen vredegoor, ik heb helaas nog geen reactie gezien. Kan ik je hier nog bij helpen of heb je de facturen inmiddels op een andere manier gevonden?

Reageer