Beantwoord

Facturen ouder dan 1 jaar terug zien.

• 19 februari 2016
  • 4 reacties
  • 675 keer bekeken

Beste KPN'ers,

Ik zou graag mijn facturen van begin 2015 willen inzien voor mijn boekhouding. Maar op MijnKPN kan ik maar terug tot 12 maanden. Dit gaat dus tot maart 2015. Is er een mogelijkheid om die alsnog in te zien?

Met vriendelijke groet,

Mitch

icon

Beste antwoord door Marcia_ 23 februari 2016, 08:27

Welkom Mitch, goed dat je ons forum hebt gevonden! Ik kan je de missende facturen nasturen. 

In MijnKPN kan je ze inderdaad 12 maanden terugzien. Het advies is altijd om de factuur als pdf. op te slaan, zodat je er later ook nog bij kunt. Wil je reageren op mijn privébericht? Dan regel ik de andere facturen voor je. 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Welkom Mitch, goed dat je ons forum hebt gevonden! Ik kan je de missende facturen nasturen. 

In MijnKPN kan je ze inderdaad 12 maanden terugzien. Het advies is altijd om de factuur als pdf. op te slaan, zodat je er later ook nog bij kunt. Wil je reageren op mijn privébericht? Dan regel ik de andere facturen voor je. 

Reputatie 7
Badge +27
Heb je de facturen inmiddels via een andere weg verkregen? Ik zie nog geen reactie op mijn privébericht. Je mag me die natuurlijk altijd nog sturen als je m'n hulp wilt. 

Dag,
ook mijn vraag is om, in verband met mijn boekhouding, mijn mobiele facturen te mogen ontvangen van mei 2016 tot en met september 2016. Is dat mogelijk?

Met vriendelijke groet,
Ingrid
Reputatie 7
Badge +23
Hoi @Ingridvd65, welkom op het forum! Als het goed is krijg je ook elke maand de factuur per mail opgestuurd, klopt dat? Anders zorg ik dat dat in de toekomst wel gebeurt. Lijkt me wel zo handig. 🙂 Reageer je op m'n privébericht? Dan kijk ik wat ik voor je kan doen!

Reageer