Beantwoord

Facturen september 2017 tot mei 2018

  • 11 October 2019
  • 5 reacties
  • 63 keer bekeken

Zouden oude facturen gestuurd kunnen worden van sept2017- mei2018
icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 15 October 2019, 12:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7

Hallo @Richella, welkom bij ons op het forum. Ik kan voor je kijken naar deze facturen, over wat voor abonnement hebben we het? Is dat een vaste aansluiting of een mobiel abonnement?

Als het over een vaste aansluiting gaat kan je jouw postcode en huisnummer toevoegen aan je forumprofiel. Als het een mobiel abonnement is kan je die ook invullen en daarbij de naam en geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van de IBAN (bij "Persoonlijke opmerkingen”) toevoegen. Dan weet ik waar en voor wie ik op zoek kan gaan naar de facturen.

Ik hoor het hieronder graag van je als je dat gedaan hebt.

Heb het in mijn profiel gezet als dit voldoende zo is anders hoor ik het graag!

Reputatie 7

Ik zie daar gegevens staan inderdaad, het is me alleen nog niet helemaal duidelijk voor welk pakket je de facturen zoekt. Op je profiel zie ik een aantal van de gevraagde gegevens voor een mobiel abonnement staan, maar het 06-nummer zelf niet. Zoek je dan de facturen voor de vaste aansluiting?

Ik zoek facturen van dit mobiel abonnement. Mijn telefoon is die periode ergens kapot gegaan en moet opzoek na het eigen risico wat ik daar aan heb moeten betalen. Kan zijn dat in deze periode ook over gang is geweest na iPhone 8

Reputatie 7

Om het abonnement te kunnen vinden zal ik het bewuste 06-nummer dan ook nog nodig hebben, zou je die er aan kunnen toevoegen? :)