Beantwoord

Factuur

• 3 november 2015
  • 2 reacties
  • 156 keer bekeken

Goedemorgen

Ik zie dat ik 1 factuur ben vergeten kan ik daar uitstel van krijgen want het kom nu ff niet uit

Mvg j pit
icon

Beste antwoord door Cindy_ 6 november 2015, 09:30

Goedemorgen , 

Ik heb geen bericht meer vna je ontvangen, kan dat kloppen? Ik ga er vanuit dat je via een andere weg hebt geregeld dat je factuur is uitgesteld. Als ik toch nog iets voor je kan doen, wil je me dat dan laten weten? 

Met groet, 

Cindy

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Goedemorgen , 

Welkom op het forum van KPN! Het kan natuurlijk een keer gebeuren dat het niet uitkomt om te betalen, goed dat je meteen aan de bel trekt. Als de factuur net uit is, dan kan ik deze voor je uitstellen. Als het een oudere factuur is, dan ligt het eraan hoe oud deze is of dit nog mogelijk is. Dit kijk ik graag voor je na en indien het mogelijk is, stel ik de factuur ook direct voor je uit. Je ontvangt zo een privébericht van me. Als je deze wilt beantwoorden met je gegevens, dan ga ik aan de slag voor je. 

Met groet, 

Cindy

Reputatie 7
Badge +24
Goedemorgen , 

Ik heb geen bericht meer vna je ontvangen, kan dat kloppen? Ik ga er vanuit dat je via een andere weg hebt geregeld dat je factuur is uitgesteld. Als ik toch nog iets voor je kan doen, wil je me dat dan laten weten? 

Met groet, 

Cindy

Reageer