Beantwoord

Factuur

  • 12 August 2019
  • 3 reacties
  • 198 keer bekeken

Ik heb een factuur gehad voor 52,58 na afsluiten mobiel abonnement. Die factuur is naar mijn idee niet terecht. Ik heb deze gestorneerd en de vraag gesteld waar het voor is. Geen antwoord gehad en nu krijg ik bericht dat als ik niet meteen betaal mijn verbinding wordt geblokkeerd. Ik heb geen factuur en kan die ook niet in mijn profiel terugvinden. Het afsluiten gaf al veel problemen net als ook mijn klein zakelijk abonnement. Vervolgens ben ik ook nog eens onbeschoft en kleinerend over de telefoon behandeld nadat ik aangaf behoorlijk geïrriteerd te zijn door de gang van zaken. Via een bandje kreeg ik te horen dat het om 15,- ging dus toen was ik de draad helemaal kwijt. Ik heb net mijn factuur betaald om afsluiting te voorkomen wat met mijn eigen zaak niet kan. Op dit moment sta ik er zo in dat ik alles overzet naar Ziggo als er niet een positief en snel bericht van KPN komt. Want jullie maken er echt een potje van. Privé heb ik alles bij KPN maar ook dat zet ik helemaal over dan.

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Marcel0904 14 August 2019, 17:39

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Marcel0904. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je op deze manier bent behandeld en dat je geen goed antwoord hebt gekregen. Goed dat je deze vraag hier stelt. Ik zoek het graag voor je uit. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer, 06-nummer en klantnummer? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?
Hoi, bedankt voor je reactie! Ik heb inmiddels contact gehad en het is uiteindelijk prima opgelost. Maar degene die ik aan de telefoon heb gehad zou wel even een lesje klantvriendelijk mogen krijgen. Lesly heeft mij uiteindelijk geholpen en die weet wel heel goed hoe het werkt.
Reputatie 7
Badge +21
Wat goed om te lezen dat het inmiddels is verholpen. Ik zal proberen om te achterhalen wie je aan de telefoon hebt gehad en het intern doorgeven. Dit is zeker niet de bedoeling. 😥

Mocht je in de toekomst nog andere vragen hebben, dan kan je altijd op dit forum terecht.

Reageer