Ik heb een factuur gehad voor 52,58 na afsluiten mobiel abonnement. Die factuur is naar mijn idee niet terecht. Ik heb deze gestorneerd en de vraag gesteld waar het voor is. Geen antwoord gehad en nu krijg ik bericht dat als ik niet meteen betaal mijn verbinding wordt geblokkeerd. Ik heb geen factuur en kan die ook niet in mijn profiel terugvinden. Het afsluiten gaf al veel problemen net als ook mijn klein zakelijk abonnement. Vervolgens ben ik ook nog eens onbeschoft en kleinerend over de telefoon behandeld nadat ik aangaf behoorlijk geïrriteerd te zijn door de gang van zaken. Via een bandje kreeg ik te horen dat het om 15,- ging dus toen was ik de draad helemaal kwijt. Ik heb net mijn factuur betaald om afsluiting te voorkomen wat met mijn eigen zaak niet kan. Op dit moment sta ik er zo in dat ik alles overzet naar Ziggo als er niet een positief en snel bericht van KPN komt. Want jullie maken er echt een potje van. Privé heb ik alles bij KPN maar ook dat zet ik helemaal over dan.
*Admin: topic verplaatst naar juiste board