Vraag

Factuur duurder

  • 1 maart 2017
  • 2 reacties
  • 99 keer bekeken

Het lijkt erop dat mijn contract met kon zonder mijn medeweten is gewijzigd/ verhoogd. Ik heb op 3 januari 2014 bij jullie een abonnement afgesloten waarbij ik een actie voor lifetime had gekregen.
Het gaat om het volgende contract;

sim only 750 MB (3G) € 14,00
Sim only 200 min € 6,00
Minus korting € 5,00
Totaal €15,00 per maand.

Ik zie dit niet meer terug in mijn huidige contract terwijl ik mijn contract nooit heb gewijzigd. Kunnen jullie dit toelichten?

2 reacties

Reputatie 7
Wat zie je dan wel terug op jouw contract?
Reputatie 7
Badge +28
Hallo @Laura1981, leuk dat je je vraag hier stelt! Ik ben ook benieuwd wat je dan wel ziet op je contract. Als ik bijvoorbeeld kijk in MijnKPN dan zie ik ook geen actiekorting staan. Dat zie je alleen op je factuur. Als je wilt dat ik er naar kijk, reageer dan op mijn privébericht .

Reageer