Beantwoord

Factuur hoger dan normaal

  • 17 maart 2020
  • 3 reacties
  • 37 keer bekeken

Badge

Hoi allemaal. Ik kreeg vandaag mijn factuur maar die is 2x zo hoog als normaal.

Weet iemand hoe dat kan?

icon

Beste antwoord door Bart_ 19 maart 2020, 16:36

Hallo @Marjo1981 Heb je de betreffende factuur al bekeken? Via MijnKPN kun je ze heel makkelijk inzien en daarmee zou je snel duidelijkheid moeten krijgen.

Als je er niet uitkomt kijk ik natuurlijk graag met je mee. Zou je in dat geval jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Marjo1981 Heb je de betreffende factuur al bekeken? Via MijnKPN kun je ze heel makkelijk inzien en daarmee zou je snel duidelijkheid moeten krijgen.

Als je er niet uitkomt kijk ik natuurlijk graag met je mee. Zou je in dat geval jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) 

Badge

Oké heb ik gedaan

Ik snap er niks van, lijkt net of ik 2x de mnd februari betaal

Reputatie 7
Badge +19

Dag @Marjo1981 Je hebt je gegevens achtergelaten en daardoor kon ik met je meekijken. Wat ik zie is dat je vorige maand je abonnement hebt verlengd. Daardoor ziet je factuur er sowieso wat anders uit dan anders. Er zijn verschillende kosten van de vorige maand verrekend en je laatste afbetaling voor je vorige toestel én de eerste betaling voor je nieuwe toestel staan er ook op. Het lijkt daardoor vreemd, maar het klopt allemaal. 

Reageer