Beantwoord

Factuur is laat, hoe kan ik opzeggen?

  • 11 January 2021
  • 1 reactie
  • 31 keer bekeken

Ik heb twee vragen: ik zie net toevallig dat mijn factuur van december 2020’nog niet afgeschreven is; kan het kloppen dat dat later gebeurd?

En kan ik mijn abonnement stopzetten en wat moet ik dan doen?

icon

Beste antwoord door Anonymous 11 January 2021, 16:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Hallo @Linlat , op de factuur staat wanneer het geïncasseerd gaat worden, meestal binnen 1week nà factuurdatum, de bankafschriften even nalopen.

Als je contractvrij bent kun je per maand opzeggen bij KPN, even bellen met 0800 0402 of via onderstaande link:

https://www.kpn.com/search.htm?q=opzeggen+abonnement