Beantwoord

Factuur is laat, hoe kan ik opzeggen?

  • 11 januari 2021
  • 1 reactie
  • 29 keer bekeken

Ik heb twee vragen: ik zie net toevallig dat mijn factuur van december 2020’nog niet afgeschreven is; kan het kloppen dat dat later gebeurd?

En kan ik mijn abonnement stopzetten en wat moet ik dan doen?

icon

Beste antwoord door JanD 11 januari 2021, 16:31

Hallo @Linlat , op de factuur staat wanneer het geïncasseerd gaat worden, meestal binnen 1week nà factuurdatum, de bankafschriften even nalopen.

Als je contractvrij bent kun je per maand opzeggen bij KPN, even bellen met 0800 0402 of via onderstaande link:

https://www.kpn.com/search.htm?q=opzeggen+abonnement

Bekijk origineel

1 reactie

Hallo @Linlat , op de factuur staat wanneer het geïncasseerd gaat worden, meestal binnen 1week nà factuurdatum, de bankafschriften even nalopen.

Als je contractvrij bent kun je per maand opzeggen bij KPN, even bellen met 0800 0402 of via onderstaande link:

https://www.kpn.com/search.htm?q=opzeggen+abonnement

Reageer