Factuur klopt niet

  • 7 mei 2016
  • 6 reacties
  • 259 keer bekeken

Hallo,

Ik heb sinds een tijdje een nieuw abonnement. Helaas ging het een en ander mis, maar nadat Cindy_ van het forum een korting had toegepast leek alles in orde. Nu zag ik dat ik 42,50 op mijn factuur heb staan, terwijl ik een contract heb afgesloten voor 41,50 (inclusief Spotify).

Daarnaast zag ik in mijnKPN staan dat ik zogenaamd een abonnement van 7 belminuten heb afgesloten. Lijkt me duidelijk dat dat niet het geval is 😉 De bedoeling is dat ik 200 belminuten heb. Dit is trouwens een screenshot van vorige week, want ik kan momenteel helemaal geen gegevens inzien in mijnKPN. Kan iemand me helpen het probleem met de factuur en aantal belminuten op te lossen?

https://


6 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Dan gaat het toch niet zoals zou moeten ! 😞 Ik heb je gegevens van ons vorige contact nog en duik erin voor je. Zowel op de kosten als op de belminuten. De kosten worden uiteraard geregeld. Waar het probleem met de minuten zit, dat weet ik zo niet. Ik kom er zo snel mogelijk op terug!

Hoi Cindy,

Ik wil niet opdringerig zijn, maar wat is de tussenstand hiermee?

Ik zie nu zelfs via mijn bank dat de 27e er 50,70 wordt afgeschreven. Dat kan toch niet kloppen? Op mijn contract is mijn abonnement bijna een tientje goedkoper! Ik hoop dat dit op tijd definitief kan worden opgelost.

Iemand?

Reputatie 7
Badge +21
excuses voor het uitblijven van een reactie! Mijn collega is er maandag weer. Ik heb haar via een intern bericht gevraagd je verder te helpen!

Reputatie 7
Badge +24
@https://javascript:srcUp(%27%2Fa0Xb000000876v7%3Fisdtp%3Dvw%27);" id="lookupa0Xb000000876v700Nb0000009otsK, sorry voor mijn late reactie 😞. Je hebt een voorstel van me in je inbox om het op te lossen. Ik hoor het graag van je hoe je hier tegenover staat. 

Reageer