Vraag

factuur klopt niet

  • 11 January 2021
  • 5 reacties
  • 522 keer bekeken

Ik heb opeens een factuur van 2x zo veel als gewoonlijk. Mijn normale abonnement kosten zijn 68,24 en ik ben 2 weken op Curacao geweest waar ik mijn simkaart niet in mijn mobiel had de hele tijd dat ik er was om extra kosten te voorkomen maar ik heb een bedrag van 60,50 boven op mijn normale kosten voor verbruikskosten. Ik probeer normaal contact op te nemen met de klanten service om dit te verhelpen maar kan het nummer niet vinden. 


Admin: topic verplaatst naar juiste board


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @zina9 

KPN klantenservice is bereikbaar op 0800 0402 (gratis nummer).

Had je de simkaart al uit je telefoon gehaald voordat je in Curacao aan kwam?

Anders heeft je toestel al op het vliegveld contact gemaakt met het locale netwerk. Zonder dat je het merkt gebruikt het toestel dan meteen data. Met €2,50 per MB lopen de kosten snel op totdat in korte tijd €60,50 is bereikt. Daarna wordt ter bescherming jouw internet verder geblokkeerd.

Dankjewel voor het antwoord. Dit is wel erg raar want ik ga jaarlijk naar curacao en dit is de eerste keer dat zonder mijn toestemming zomaar data buiten de eu is gebruikt. Normaal kreeg ik altijd een SMS om zelf op te waarderen om data buiten de EU te gebruiken en werd het niet zomaar verrekend zonder dat ik eerst een bepaalde sms code stuurde dus dit is heel erg onverwachts voor mij. 

Reputatie 7
Badge +21

Aha @zina9 , ben jij dan mogelijk een gemigreerde Telfort abonnee? Bij KPN staat datagebruik standaard “aan” en moet je het zelf op het toestel naar behoefte aan/uit zetten. Bij Telfort ging dat anders heb ik begrepen.

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @zina9, welkom hier op het forum!

Heb je inmiddels al telefonisch contact gehad hierover? Je kunt onze klantenservice elke dag gratis bereiken op het nummer 0800 0402, zoals @RBxx ook al heeft aangegeven. Ik hoop dat je er uit bent gekomen!

Reputatie 7
Badge +10

@zina9  Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!