Beantwoord

factuur later betalen

• 26 april 2018
  • 5 reacties
  • 213 keer bekeken

ik wil graag uitstelling vragen voor de factuur om te betalen kan dat nu niet in 1 x aflossen.

met vriendelijke groet ,

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
stephany
icon

Beste antwoord door Dennis Schreve 26 april 2018, 17:15

Beste @stephany1993, wat vervelend dat het niet gaat lukken met het betalen van de rekening. Je kunt dit eventueel regelen via de Chat hopelijk kun je dan tot een betalingsregeling komen met KPN. Laat je het even weten tot dit gelukt is? 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Beste @stephany1993, wat vervelend dat het niet gaat lukken met het betalen van de rekening. Je kunt dit eventueel regelen via de Chat hopelijk kun je dan tot een betalingsregeling komen met KPN. Laat je het even weten tot dit gelukt is? 🙂
Reputatie 7
Badge +19
Hallo @stephany1993, welkom op ons Forum! Leuk dat je jouw vraag hier stelt. Wil je reageren op mijn privébericht? Dan maak ik het vanavond nog voor je in orde!
Reputatie 7
Badge +18
Hallo @stephany1993, welkom op ons Forum! Leuk dat je jouw vraag hier stelt. Wil je reageren op mijn privébericht? Dan maak ik het vanavond nog voor je in orde!Mijn idee was dus niet de juiste @Marina_? 😂 Grapje!
Reputatie 7
Badge +19
@DennisSchreve haha, wanneer wij niet snel reageren is dit een goed alternatief 😉 😃 jouw input waarderen wij dan ook zeker Dennis! Bedankt 😇
Reputatie 7
Badge +18
@DennisSchreve haha, wanneer wij niet snel reageren is dit een goed alternatief 😉 😃 jouw input waarderen wij dan ook zeker Dennis! Bedankt 😇 Weet ik, maar heb af en toe ook een plaag momentje. 😉 Want ik zit hier al vanaf 11:00 uur op het Forum. 😁

Reageer