Beantwoord

Factuur MijnKPN inzien extra kosten

  • 23 January 2019
  • 4 reacties
  • 194 keer bekeken

Ik kan mijn factuur van KPN niet inzien en staan extra kosten op wil toch wel weten wat dit is 17 euro of ruim 33 euro

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
icon

Beste antwoord door Susan_ 24 January 2019, 18:52

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @AJ.Visser, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Ik begrijp dat je heel graag je factuur wil inzien, omdat er extra kosten zijn gemaakt. Op het moment dat het gaat om verbruikskosten in december, zouden deze op de factuur van januari moeten staan. Zijn het verbruikskosten van januari, dan is dit op de factuur van februari inzichtelijk. Mocht de factuur al wel bekend zijn, maar kan je hem niet inzien of downloaden in MijnKPN, dan stuur ik hem alsnog graag even op! Zou je in dat geval jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en laatste 3 cijfers van het bankrekeningnummer dat bij ons bekend is?
A.J.Visser,
postcode huisnummer: *
Dit zijn mijn gegevens
vr gr A.J.Visser

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy.
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor de gegevens. Een volgende keer deze graag toevoegen aan je Forum profiel, openbaar is niet altijd heel handig 😉 Ik heb zojuist de factuur van januari bekeken en zie hierop extra gemaakte kosten. Deze kosten zijn gemaakt omdat je een Budget abonnement hebt, met een beperkt aantal minuten. In december ben je over deze belminuten heen gegaan, je hebt onder andere gebeld met servicenummers. Dit kan je terugvinden op de specificatie (pagina 2 en 3 van de factuur). De factuur van nu, dus verbruikskosten van januari, kan ik helaas nog niet inzien. Het kan zijn dat dit ook om kosten gaat boven je bundel. Komt dit nou vaker voor, kan je eraan denken om misschien je bundel te verhogen om deze extra kosten te voorkomen.

Heb je hier nog meer vragen over, dan hoor ik het graag!
Reputatie 7
Badge +21
@AJ.Visser, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Ik ga er vanuit dat bovenstaande informatie je heeft geholpen. Mocht je nog andere vragen hebben, dan weet je me te vinden.

Reageer