Beantwoord

Factuur mobiel abonnement hoger dan verwacht

  • 8 May 2019
  • 10 reacties
  • 307 keer bekeken

ik en mijn man zijn een abonnement aan gegaan van 13 euro en niet wat op de nota staat van 21,60 ,dan had ik beter het oude kunnen houden
icon

Beste antwoord door RBxx 8 May 2019, 15:15

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @koffer
Kan het zijn, dat er sprake is van eenmalige (aansluit)kosten?
Kijk eens in de specificaties op de factuur.

Houd er ook rekening mee, dat je abonnementskosten vooraf betaalt.
Op de eerste factuur betaal je tevens de eerste (gedeeltelijke) maand achteraf.

Lees hier: Eerste factuur KPN Mobiel
ik vind het heel slecht dat je kan nodig hen , zo lange wachttijd id ,ik baal dat ik mijn abonnement daar heb ,ook zo met mijn mobiel neem je een abonnement van 13 euro voordeel en dan betaal je ineens 21,00
Afsluiten van een abonnement is makkelijk voor jullie, maar het nakomen is moeilijk .
wat baal ik hier van ,ben het zat
en kom niet met sorry, maar opletten wat je doet
Admin: topic verplaatst naar bestaand topic
ik ben zeer teleur gesteld in kpn
Admin: post verplaatst naar bestaand topic
Reputatie 7
Badge +11
@koffer
Je hebt al antwoord gekregen in dit topic https://forum.kpn.com/stel-je-vraag-2/abonnement-van-mobiel-472989
Admin: post verplaatst naar bestaand topic
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt @Tycha , je bent me net voor.
Admin: post verplaatst naar bestaand topic
Reputatie 7
Badge +11
Zie ook https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/factuur-begrijpen-mobiel.htm
Reputatie 7
Badge +11
Mocht het nog niet duidelijk zijn,mag je natuurlijk reageren
Reputatie 7
Badge +11
Abonnementskosten
Bij KPN betaal je de abonnementskosten een maand vooruit. Hierdoor komt het voor dat je op je eerste factuur meer betaalt. Voorbeeld: als je halverwege de maand klant bent geworden, betaal je dus die halve maand én alvast een maand vooruit. De kosten die je ziet staan, zijn voor de aankomende maand én het stukje maand waarin je klant bent geworden.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @koffer, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Ik begrijp dat je het niet helemaal eens bent met de kosten die in rekening gebracht zijn. Ik kijk graag met je mee waarom het hoger is dan je verwachtte. Ik zie dat je al aardig van informatie voorzien bent hierboven. Het kan inderdaad gaan om de abonnementskosten, dat deze van anderhalve maand in rekening zijn gebracht (vanaf het moment dat je abonnement gestart is + de maand erop). Dit kan je terugvinden op de specificatie van de factuur (bladzijde 2/3).

Kan je aangeven of dat het geval is? Zo niet, dan ga ik voor je op zoek. Zou je in dat geval jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Geef even een seintje als dat gelukt is 🙂
Reputatie 7
Badge +21
@koffer , ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of je hier nog hulp bij kan gebruiken of is het zo duidelijk?

Reageer