Beantwoord

Factuur mobiel klopt niet

  • 14 August 2019
  • 2 reacties
  • 157 keer bekeken

Badge
Beste, ik heb mijn 1e factuur binnengehad en miz klopt deze niet.
Wat ik hier in mis is de korting van 5 euro mbt het pakket compleet.
Kllantnummer *** ...Dit geldt ook tevens voor klantnummer ***.
Graag hoor ik.

Mvg M de Snoo-Weeda.

Admin: klantnummer verborgen i.v.m. privacy
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 15 August 2019, 19:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Passau, welkom op het forum.

Dit komt doordat de eerste factuur gelijk wordt aangemaakt en de verwerking van de KPN Compleetkorting 4 dagen later was. Het abonnement is op 26 juli ingegaan en de korting is op 1 augustus verwerkt. Dit houdt in dat dit met terugwerkende kracht op de volgende factuur zal worden verwerkt, dit gebeurt automatisch. Mijn excuses voor de onduidelijkheid hierin.

Is het zo wel duidelijk?
Badge
Hi Alex, ik wacht de eerstvolgende factuur af...bedankt voor het antwoord.