Beantwoord

Factuur mobiele telefoon

  • 20 February 2019
  • 20 reacties
  • 310 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +1
Het gaat maar om 1 euro, maar ik begrijp niet dat als het abonnement van mijn mobiel 15 euro is waarom er dan maandelijks 16 euro wordt afgeschreven. Alle details over facturen heb ik gelezen, evenals de voorbeelden, maar ik kan die ene euro niet plaatsen. Wij hebben overigens een kpn pakket met als extra, Fox en Family 7. En 1 mobiel abonnement die ik heel weinig gebruik, maar als ik dat abonnement niet neem moet ik voor Fam. 7 betalen dus dat is lood om oud ijzer.
icon

Beste antwoord door Marina_ 24 February 2019, 09:20

Bekijk origineel

20 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Wilsophie, Wanneer iets niet duidelijk is, dan lichten we dat graag toe. Er is vast een verklaring waarom je € 16,00 i.p.v. € 15.00 p.m. moet betalen. Zou jouw KPN mobiele nummer, je postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan kan ik nagaan waar die onverklaarbare euro vandaan komt. Ook kan ik bekijken hoelang je mobiele abonnement nog loopt. Als je dit abonnement niet meer gebruikt is het makkelijker om op te zeggen en FoxSports afnemen bij je thuis abonnement.
Reputatie 4
Badge +1
Mijn gegevens staan al ingevuld. Ik denk niet dat u eerst heeft gekeken, maar dat dit standaard het eerste antwoord is. Overigens heb ik dit mobiele abonnement pas eind 2018 in november afgesloten en Fox Sport en Fam. 7 zit in het thuis abonnement, daar komt ook een aparte factuur voor op de rek. van mijn man. Bij die Factuur zit ook het vaste telefoonnr. van 1 euro anders had ik dat erbij opgeteld.
Reputatie 4
Badge +1
Abonnement
Periode 01.02 - 28.02 KPN 2017 Basis 25,00 Korting zolang je abonnement loopt -4,00 KPN Compleet - Dubbel Zoveel Data KPN Compleet - 5 euro Mobiel Korting -5,00 KPN Compleet - Gratis Onderling Bellen
16,00
Verbruik Aantal Volume Bundelverbruik Te betalen
Periode 01.01 - 31.01 Bellen binnen Nederland 6 6:32 min 6:32 min Servicenummers - dienst 1 13:10 min Servicenummers - verkeer 1 13:10 min 13:10 min Internetverbruik in Nederland 10 51 MB 51 MB
0,00
Uw voordeelnummers zijn:
Totaal 16,00
Bundeloverzicht Periode 01.01 - 31.01
Verbruik 51 MB 2.000 MB
Verbruik 20 min/sms 400 min/sms

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 4
Badge +1
Wat is "basis" 25 euro?
Reputatie 4
Badge +1
In de bijlage ontvangt u de factuur van KPN Mobiel.
Deze maand is het totaalbedrag van uw factuur € 16,00.

Dit totaalbedrag is als volgt opgebouwd:
Abonnementskosten
€
16,00
Verbruikskosten
€
0,00
Eenmalige kosten
€
0,00
Reputatie 4
Badge +1
Graag een reactie van de deskundigen van KPN
Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @Wilsophie, Ik heb niet goed gekeken, het betreffende nummer stond inderdaad al vermeld in het profiel 🙂 Helaas mis ik het klantnummer van het mobiele nummer nog, zou je dit nummer nog willen toevoegen? Deze heb ik nodig ter verificatie. Het klantnummer kun je ook vinden op de facturen

Je hebt alle kosten zelf al op een rijtje gezet. Basis is het abonnement die je bij ons afneemt. Dit abonnement kost €25,00. Je krijgt €4,00 korting zolang je abonnement loopt en nog eens €5,00 extra korting, omdat je meerdere producten bij KPN afneemt. Daarmee kom je dus uit op €16,00 per maand.
Het gaat maar om 1 euro, maar ik begrijp niet dat als het abonnement van mijn mobiel 15 euro is waarom er dan maandelijks 16 euro wordt afgeschreven.
Waaruit blijkt dat je een abonnement hebt van €15,00?
Reputatie 4
Badge +1
Sorry maar waar vind ik dan het juiste klantnr.? Dat kunt u toch ook inzien? Mij is verteld dat het abonnement op mijn mobiel dus 15 euro kost. Dus uw antwoord is onbevredigend. Dat is precies mijn vraag.
Reputatie 4
Badge +1
Waaruit blijkt dat ik een abonnement heb van 15 euro. Beste mevrouw dat moet u toch beter weten dan ik want waaruit blijkt dat ik een abonnement heb van 16 euro?
Reputatie 7
Badge +19
@Wilsophie, Het juiste klantnummer staat op de facturen van het betreffende nummer en op de overeenkomst. Het klantnummer vragen we aan iedereen ter verificatie, vandaar het verzoek om deze toe te voegen aan je forumprofiel. Uit je facturen blijkt dat je een Basis abonnement hebt van €16,00. Heb je de overeenkomst ook nog gecontroleerd die je hebt ontvangen na het afsluiten van je abonnement? Wordt hier ook €15,00 op vermeld?
Reputatie 4
Badge +1

Ik Sim Only

Budget (12 maanden)
  • 150 [+ 150] min of sms
€ 16,00
€ 14,50 /mnd

Maandelijkse kosten

Abonnementskosten per maand
van
voor
Budget
€
16,00
€
14,50
Compleet korting


€
- 5,00
Totaal per maand


€
9,50

Eenmalige kosten op factuur

Aansluitkosten


€
25,00
Totaal eenmalige kosten via factuur


€
25,00

Eenmalige kosten bij levering

3-in-1 SIM-kaart


€
0,00
Totaal eenmalig


€
0,00
Uw nieuwe SIM-kaart wordt via PostNL bij u thuisbezorgd. Om gebruik te kunnen maken van uw nieuwe abonnement, dient u de nieuwe SIM-kaart te activeren op kpn.com. Daarnaast dient u 1 eurocent via iDeal te betalen. De uitgebreide instructies hiervoor ontvangt u bij uw nieuwe SIM-kaart.

KPN Compleet voordelen

Omdat u Mobiel met Thuis combineert ontvangt u deze extra's:

Compleet Extra Zender Pakket

Compleet Dubbele Data

Compleet Onderling Bellen

Compleet korting
Reputatie 4
Badge +1
Is dit het klantnr? Bevestiging wijziging

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 4
Badge +1
Er is nooit over 16 euro gesproken , ... altijd over het goedkoopste abonnement wat ik kon krijgen van 15 euro.
Hoi Marina, HIer heeft de hele dag de zon geschenen. Bij u ook ?
Reputatie 4
Badge +1
Klantnummer
Misschien is dit het juiste nr?

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Wilsophie, Dat is het juiste klantnummer, bedankt. Het gaat dus over een budget abonnement van €14,50 in de maand, maar op de facturen wordt er een basis abonnement van €16,00 in rekening gebracht. Dat komt omdat er op 1 december een upgrade heeft plaats gevonden van budget naar basis. Je kunt altijd weer downgraden naar een basis abonnement van €14,50, maar hiermee kun je geen gebruik meer maken van het internet. Het budget abonnement bestaat namelijk alleen maar uit belminuten en sms, maar heeft geen mb's. Het basis abonnement van €16,00 heeft dat wel.
Reputatie 4
Badge +1
Geweldig duidelijk antwoord. Heel hartelijk dank. Jammer dat mij dit nooit is meegedeeld. Dan houd ik het bij die 16 euro want het gaat mij ook om internet. Andersom had meer mijn interesse. Dus wel internet en geen belminuten maar een prepaidkaart, maar die mogelijkheid bestaat niet denk ik. Enfin het is nu in ieder geval duidelijk.
Reputatie 4
Badge +1
P,S, ik heb noodgedwongen de taken moeten overnemen van onze vaste lasten en dus ook van KPN van mijn man en vandaar mijn "onderzoek". En dan komt er heel wat op je af van KPN en energiekosten en ziektekosten enz..... Graag begrip hiervoor. Interventies betreffende het weer van ene "genetic" zijn dus ongewenst. Dat wilde ik nog even kwijt.
Reputatie 7
Badge +19
@Wilsophie, Geen enkel probleem! Ik kan mij heel goed voorstellen dat er heel wat op je af komt en dat het niet even makkelijk is. Gelukkig is het je nu wel duidelijk hoe het zit. Er zijn geen abonnementen bij KPN zonder belminuten. In sommige gevallen zijn belminuten wel wenselijk. In oktober loopt het abonnement af. Dan kan het abonnement worden omgezet naar prepaid. Mocht je later nog eens een vraag hebben m.b.t. één van de abonnementen, stuur gerust nog eens een bericht. Voor nu wens ik je veel sterkte.
Reputatie 4
Badge +1
Dank u wel vooral voor uw geduld. Met vr. gr. Wilsophie

Reageer