Beantwoord

Factuur mobiele telefoon

  • 11 September 2019
  • 8 reacties
  • 288 keer bekeken

Om 0.00 is per ongeluk mijn telefoon aangezet en heeft de nummer van de huisarts gebeld. Dit gesprek duurde 300 minuten en heeft mij 32 Euro gekost. Ik kan mij niet voorstellen dat het zo lang had geduurd, omdat de praktijk niet open is en een antwoordapparaat had ook een bepaalde tijdlimiet. We zijn jarenlang klant en ik begrijp heus wel dat dit ons fout is maar dat dit 300 minuten lang gebeld heb, snap ik niks van.
Ik had telefonisch contact opgenomen en helaas kan KPN hier niks aan doen omdat de nummer is van de huisarts en niet van een onbekende nummer.

Toch vind ik dat er wel een oplossing zijn moet. Het is toch duidelijk dat de huisarts niet open is om deze tijd.
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 15 September 2019, 14:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Mathil, welkom terug! Ik begrijp de situatie volgens mij niet helemaal. Hoe heb je per ongeluk je telefoon aan kunnen zetten en kunnen bellen? Was dat zoiets als een broekzakgesprek? Ik kijk graag voor je mee of ik iets kan betekenen in de kosten, maar ik kan niets beloven. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)?
Hoi Marcia, ik weet het ook niet het is de mobil van mijn man een oud model, geen smartphone. Ik denk dat het broekzakgesprek is geweesr.
Hij had de nummer van de huisarts gebeld. Daar ging blijkbaar de voicemail aan. Maar die duurt niet 300uur. Het zou fijn zijn als je iets kan betekenen, wij zijn jarenlang trouwe klant bij jullie
Hoi Marcia, ik weet het ook niet het is de mobil van mijn man een oud model, geen smartphone. Ik denk dat het broekzakgesprek is geweesr.
Hij had de nummer van de huisarts gebeld. Daar ging blijkbaar de voicemail aan. Maar die duurt niet 300uur. Het zou fijn zijn als je iets kan betekenen, wij zijn jarenlang trouwe klant bij jullie

300 minuten bedoel je waarschijnlijk, zoals in je eerste reactie.
Ja klopt, 300 minuten
Reputatie 7
Badge +30
Bedankt voor het aanvullen van de gegevens! Ik zie het inderdaad: een hele vervelende situatie! Toch kan ik de kosten helaas niet vergoeden. Het is echt buiten onze toedoen gebeurd en daarom zijn de kosten voor jezelf. Ik kan me voorstellen dat je dit jammer vindt, maar ik kan er helaas niets anders van maken 😞.
Bedankt voor je mail. Je praat met een klant die jarenlang bij jullie is. Ik zie wel in dat het ons fout is maar toch zou je verwachten dat kpn ons met iets tegemoet komt.
Hallo @Mathil , als KPN iedere klant gaat compenseren voor hun eigen fouten wordt het abonnement 2x zo duur denk ik.
Reputatie 7
Badge +30
Heel begrijpelijk, absoluut! Mijn collega heeft echter al aangegeven dat we geen tegemoetkoming bieden en ik zie geen zwaarwegende reden waarom ik daar vanaf zou moeten wijken. Natuurlijk snap ik dat je dit graag anders zou willen zien, echter is dit besluit correct genomen door mijn collega en kan ik hier dus niet vanaf wijken.