Beantwoord

Factuur mobile telefoon.

  • 10 August 2019
  • 3 reacties
  • 116 keer bekeken

Ik ben zeer ontevreden over het maken van een prijsafspraak die je maakt met d mede werkers van de KPN. Je maakt een afspraak dat de rekening voor de mobile van mijn vrouw 9.00 euro, vervolgens is de rekening 14.10 euro.
Mijn vrouw wilde alleen onder die voorwaarde een mobiel abonnement aangaan omdat zij zo weinig Beld.
We hebben alles van de KPN al 42 jaar dan voel je je toch aardig gepield door de KPN.
En je vind geen E-mail adres van de KPN op internet.
icon

Beste antwoord door RBxx 10 August 2019, 15:05

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hallo @Trainer honden
Als je thuis al Internet en TV van KPN hebt, valt een mobiel abonnement onder KPN Compleet.
Dat zou dan € 5,00 korting opleveren per maand. Daarmee kom je dan op de 9 euro.
Ook verdubbelt KPN dan je mobiele bel- en databundel.

De 10 eurocent kan ik hiermee niet verklaren.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Trainer honden, Welkom op het forum. Het is vast te verklaren waarom het bedrag anders blijkt te zijn dan afgesproken. Het kan goed zijn dat je nog niet aangemeld bent voor KPN Compleet. Om dit na te gaan heb ik je gegevens nodig. Zou je daarvoor jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf)
Reputatie 7
Badge +19
@Trainer honden, Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!

Reageer