Beantwoord

Factuur na opzegging mobiel abonnement

  • 17 January 2020
  • 4 reacties
  • 97 keer bekeken

Hallo, 

 

Ik ben overgestapt naar een andere provider per 3 januari. Nu heb ik net in mijn mailbox een factuur ontvangen van jullie. Ik snap niet helemaal waarom. Ik heb ook ingelogd op mijnKPN en daar laadt het “overzicht” & “ producten” niet… Ik zou graag de factuur willen inzien, want heb niet het idee dat €50,- helemaal proportioneel is.  

 

Groetjes, 

Patrick

icon

Beste antwoord door Susan_ 18 January 2020, 12:11

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemiddag @Patrick8910, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Op het moment dat je overstapt en het abonnement niet meer actief is bij KPN, zal de MijnKPN omgeving niet meer inzichtelijk zijn. Als het goed is heb je de laatste factuur nog wel per e-mail gehad.. Heb je die niet ontvangen of gemist, dan kan ik deze nog even nasturen! 

De laatste factuur is vaak minder dan normaal gesproken, omdat je vaak vooruit moet betalen qua abonnementskosten. Bij mobiele abonnementen is het zo dat je nog de verbruikskosten van de maand ervoor bij op krijgt, indien je aparte verbruikskosten naast je abonnement hebt gemaakt.

Mocht ik de factuur nog even moeten nasturen en uitleggen, dan hoor ik het graag! Wil je in dat geval ook jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en indien het om een mobiel abonnement gaat ook het 06-nummer bij persoonlijke opmerkingen?

Reputatie 7
Badge +21

@Patrick8910, ik heb helaas geen reactie meer gehad in dit topic. Heb je de factuur inmiddels op een andere manier ontvangen / kunnen inzien?

Hee hoi! 
 

bedankt voor je berichtjes. Ik heb het inmiddels allemaal gevonden. Heel erg bedankt voor de support.

groetjes! 

Reputatie 7
Badge +21

@Patrick8910, top! Graag gedaan hoor :blush:

Reageer