Beantwoord

Factuur onjuist, geen rekening gehouden met KPN compleet

  • 17 June 2019
  • 11 reacties
  • 249 keer bekeken

Reputatie 1
Het telefoonabonnement is gewijzigd (verlening).
Wij hadden en en hebben recht op KPN-compleet.
Bij de verlenging (telefonisch)is gezegd dat KPN-compleet automatisch werd meegenomen omdat het een verlenging is.
Nu een factuur ontvangen (Factuurnummer 1098728364) waarin er geen korting voor KPN-compleet is verleend (wel een terugbetaling i.v.m. herekening periode)>
Dit is dus niet juist, graag corrigeren.
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 19 June 2019, 16:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Universe.

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 🙂
Reputatie 1
Inmiddels met veel moeite ook telefonisch contact gehad.
ze zouden proberen het te corrigeren, of de ten onrechte niet verrekende korting over gedeelte mei en juni nog gecorrigeerd zou worden was niet bekend.
Reputatie 7
Badge +24
Dankjewel voor de gegevens. Fijn dat je al contact hebt gehad, ondanks de moeite die je hebt moeten doen.

Ik zie dat de korting in ieder geval aan staat en dat er handmatig correctie is ingevoerd van € 5.- voor nummer eindigend op 0535. Dit zal extra in mindering worden gebracht op de volgende factuur. Is alles zo duidelijk?
Reputatie 1
Alex,

Dank voor je reactie.
Is mij duidelijk, met de correctie ben ik het echter niet helemaal eens.
De 5 euro correctie is juist, maar op de betreffende factuur is echter ook nog 2,26 euro teruggeboekt als korting op KPN-Compleet over de periode welke al in rekening was gebracht.
Dit is onjuist, dit bedrag verwacht ik dus ook terug.
Reputatie 7
Badge +24
Bedoel je de € 2,26 min de korting eronder van € 0,68? Die krijg je ook terug.
Reputatie 1
Ok, die bedoel ik.
Bedankt voor de moeite.
Reputatie 7
Badge +24
Geen dank, graag gedaan. 🙂
Reputatie 1
Zojuist nog een foutieve factuur ontvangen, nu voor nummer eindigend op 818.
factuurnummer *******859

Ook hier geen rekening gehouden met KPN Compleet en een correctie (terugbetaling) op de oude periode.

zou he dit ook voor mij kunnen rechttrekken?

bij voorbaat dank
Reputatie 7
Badge +24
Deze zag ik al aankomen gisteren, maar de factuur was nog niet verschenen. Stond al op mijn lijstje en wordt bij deze ook gecorrigeerd op de volgende factuur.
Reputatie 1
Bedankt voor jet meedenken en aanpassen!
Service!
Reputatie 7
Badge +24
We doen ons best. 😉