Vraag

Factuur ontvangen met onterechte kosten

• 19 september 2016
  • 1 reactie
  • 273 keer bekeken

Omdat ik een verzoek heb gedaan om over te stappen naar een andere provider te weten ziggo mobiel, hebben zij een overgangsdatum aangevraagd bij kpn. Deze is afgegeven. Echter deze overgang is door ziggo wederom geannuleerd. Nu worden mij ineens €33 kosten herindienststelling gerekend. U kunt begrijpen dat ik het hier niet mee eens ben.

Dit is nu al de zoveelste keer dat ik voor onbekende kosten wordt aangerekend wat mede de oorzaak is dat ik ga overstappen naar een nieuwe provider. Hoe gaat kunnen we dit oplossen?

Met vriendelijke groet,

Stella van der Horst
06********

Admin: 06-nummer verborgen i.v.m. privacy.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Stella, welkom op het forum! Ik kan me voorstellen dat je graag duidelijk wilt hebben waar je voor betaalt. Je gaf je nummer al (dat we vanwege de privacy hebben verborgen) dus ik ben de systemen ingedoken. Je nummer is begin augustus afgesloten geweest. Voor het herindienstellen berekenen we vervolgens een bedrag van €33,88. Dit omdat we ook daadwerkelijk kosten moeten maken om dit te doen. Het kan soms even duren voor deze op de factuur staan, vandaar dat je het nu pas terugziet in plaats van al op de factuur van eind augustus.

Reageer