Beantwoord

Factuur overzicht van inkomende oproepen

  • 30 December 2019
  • 8 reacties
  • 888 keer bekeken

Badge

Graag had ik een overzicht ontvangen van de inkomende telefoontjes naar mijn 06 nummer 06********. Het betreft de maanden oktober, november en december 2019. 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 2 January 2020, 11:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @RichardVerlijsd 

Dat gaat niet lukken. KPN registreert alleen de uitgaande telefoontjes om de nummers op de factuur te vermelden. Samen met de evt. kosten (buiten bundel). Inkomende gesprekken worden niet geregistreerd.

Hoi @RichardVerlijsd . Welkom op het forum.

Helaas wordt dat niet bijgehouden. Hiervoor kun je het beste in het toestel kijken. Daar wordt in de regel een overzicht bijgehouden,  mits niet handmatig gewist. 

Mocht je andere vragen hebben, stel ze gerust.

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, weet je mij te vinden. :-)

Badge

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, weet je mij te vinden. :-)

Hoi Erwin, antwoord was duidelijk bedankt!

De factuur van december kan ik niet inzien van november en alles daarvoor wel. Hoe lang duurt het nog voor deze online te zien is?

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Geurtsy op welke dag in de maand ontvang jij normaal jouw factuur? Dat is elke maand ongeveer op dezelfde dag. Bedoel je trouwens de factuur met de belgegevens van december ?

Ja die bedoel ik 

Reputatie 7
Badge +21

@Geurtsy  Zoals ik al zei, verschijnt die factuur op een vaste dag in de maand, dus ook in januari weer. Kijk op de vorige facturen wanneer dat is.