Beantwoord

factuur per post

  • 19 September 2020
  • 7 reacties
  • 65 keer bekeken

Goedemorgen,

Ik wil graag de factuur per post uitzetten maar dit gaat niet online. Ik betaal al automatisch en zie de facturen in mijn KPN. Kunnen jullie dit uitzetten?

Alvast bedankt

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 25 September 2020, 17:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Vul je profiel even aan en medewerkers reageren binnen enkele dagen.

Jeroen,

Profiel staat helemaal ingevuld!! daar valt naar mijn idee niets meer aan te vullen

Ik zeg het omdat niet iedereen het gedaan heeft en als medewerkers dan reageren kan er zo weer dagen over heen gaan. Nu even afwachten. Het stopzetten is een mooie keuze. Het scheelt 2.50 euro volgens mij en je kan ze per mail gewoon krijgen en desnoods zelf printen.

 

Reputatie 7
Badge +19

Welkom op het forum @Bovvov Het klopt inderdaad dat factuur per post niet via MijnKPN uit is te zetten. Zou je jouw gegevens willen invullen via jouw profiel, dan kan ik voor je de factuur per post stopzetten.

Reputatie 7
Badge +19

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag! 

Jeroen,

Excuses maar heb nu profiel aangevuld van forum. Zou je factuur per post nu kunnen uitzetten.

Mvg,

Rene

 

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @Bovvov , heb nu alsnog voor je factuur per post uitgezet voor jou. Je zult de factuur voortaan enkel nog per e-mail ontvangen/