Beantwoord

Factuur toestel met gegevens verlenging

• 24 december 2018
  • 2 reacties
  • 37 keer bekeken

Hallo,

Ik heb mijn contract bij jullie verlengd en heb van de ze week het toestel binnen gekregen. Echter zit er geen factuur van de bestelling bij. Hierbij bedoel ik niet de factuur die je altijd aan het einde van de maand krijgt maar de factuur waar ook de IMEI nummer op vermeld staat.
Hoe kan ik aan deze factuur komen?

Met vriendelijke groet,

Justin Pronk
icon

Beste antwoord door Susan_ 26 december 2018, 11:08

Goedemorgen Justin, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Normaliter zou de bestelbevestiging er wel bij moeten zitten.. Maar ik begrijp dat dit niet zo is dit keer.. Het IMEI-nummer kan je ook vinden in het toestel, of door te 'bellen met *#06#.

Wat we vanuit hier nog voor je kunnen betekenen is dat we een kopie van je contract opsturen, en kunnen kijken naar een vervangend aankoopbewijs. Hiervoor hebben we wel enkele gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, 06-nummer en ordernummer? Dan ga ik voor je op zoek!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen Justin, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Normaliter zou de bestelbevestiging er wel bij moeten zitten.. Maar ik begrijp dat dit niet zo is dit keer.. Het IMEI-nummer kan je ook vinden in het toestel, of door te 'bellen met *#06#.

Wat we vanuit hier nog voor je kunnen betekenen is dat we een kopie van je contract opsturen, en kunnen kijken naar een vervangend aankoopbewijs. Hiervoor hebben we wel enkele gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, 06-nummer en ordernummer? Dan ga ik voor je op zoek!
Reputatie 7
Badge +20
@goodboy1, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Het zijn ook drukke dagen geweest 😉 Mocht ik je hier nog bij kunnen helpen hoor ik het graag!

Reageer