Vraag

factuur uit 2010

  • 13 December 2019
  • 2 reacties
  • 168 keer bekeken

Hallo

 

Ik heb een vraag over een factuur uit 2009.. mijn man kreeg gister via zijn  baas te horen dat deurwaarder beslag wilde leggen op zijn loon betreft een openstaande factuur uit 2009?

Wij hebben NOOIT bericht of post gehad van kpn over deze factuur en wonen al 2 en half jaar op dit adres.. we hadden contact opgenomen met kpn en ze vertelde dat dit naar een verkeerd adres was verstuurd.. beetje vreemd dat ze zijn baas waar hij jaar werkt wel kunnen vinden maar ons juiste adres niet?!? 

Ik vind de kosten dan ook onterrecht en vind het erg slordig van kpn.. het is niet dat we de rekening niet willen betalen maar had niet onnodig op hoeven lopen. En ben het ook niet eens met die opgelopen kosten want webetalen altijd alles netjes.

 Wat kan ik het beste doen? 

 

Mvg sharon vonck


2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@Sharon91 Allereerst welkom op ons Forum! Fijn dat je ons gevonden hebt. Het verbaast me best wel dat je na 10 jaar pas iets hoort over de kwestie. Dat nota bene via de werkgever van je man. Het enige wat je eigenlijk kunt doen is contact opnemen met ons, dus goed dat je aan de bel trekt. Ik neem aan dat jullie ondertussen het factuur/openstaande bedrag hebben ontvangen? 
Ik wil het graag voor je uitzoeken, alleen heb ik daar gegevens voor nodig. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Reputatie 7
Badge +17

@Sharon91 Helaas heb ik niets meer van je vernomen, heb je het ondertussen via een andere weg opgelost? Als ik nog iets voor je kan doen dan weet je me te vinden. 

Reageer