Beantwoord

Factuur uit 2014

  • 11 October 2019
  • 7 reacties
  • 88 keer bekeken

Beste @Alex_P,

ik heb dezelfde vraag. Voor mijn administratie heb ik een factuur uit 2014 nodig van mijn mobiele abonnement. Zou je deze ook nog kunnen achterhalen?

Gr Jay
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 22 October 2019, 15:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Jay, welkom hier.

Dat kan ik proberen. Om welke factuur uit 2014 gaat het precies?

Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Hi @Alex_P ,

het gaat om het factuur van 27 november 2014. Op het bankafschrift staat het factuurnummer: 1283414 40.50.

Ik heb het profiel verder ingevuld. Wel heb ik dit gedaan met mijn huidige adres. Of moet dit gedaan worden met het oude adres van dat jaar?

Gr Jay
Reputatie 7
Badge +24
Hi Jay, daar vind ik helaas niets op. Ook op je klantnummer zie ik als eerste factuur mei 2016. Zou je anders je IBAN van de afschrijving ook willen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik ijken of ik daar nog iets kan vinden.
Hi @Alex_P, oh dat is raar. Ik heb mijn IBAN ingevuld in het vlak ‘persoonlijke opmerking’. Hopelijk kun je hier meer mee.
Reputatie 7
Badge +24
Het spijt me, alles voor 2016 kan ik helaas niet meer vinden. Zie je naast het factuurnummer ook andere kenmerken bij de afschrijft?

@Alex_P kan ik de afschrift ergens prive laten zien?

Reputatie 7
Badge +24

@Alex_P kan ik de afschrift ergens prive laten zien?

Ik heb je een privébericht gestuurd. :)