Vraag

factuur van januari tot december 2020 graag op de mail

  • 23 April 2021
  • 8 reacties
  • 73 keer bekeken

Voor mijn belastingaangifte heb ik facturen nodig vanaf januari’s tot december 2020 graag op de mail


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 6
Badge +10

Welkom op ons forum @Flexibel!

Ik ga eens kijken wat ik voor jou kan doen. Zou je hiervoor je forumprofiel kunnen invullen met de gegevens die ik nodig heb om je volledig van dienst te kunnen zijn? :grinning:
Je mag bij persoonlijke opmerkingen wel de laatste 3 cijfers van je IBAN plaatsen als verificatie. Geef je hier nog een reactie zodra je dat klaar hebt?

Reputatie 6
Badge +10

Hoi @Flexibel.
Ik heb al een tijdje niets van je gehoord, kan ik er hiermee vanuit gaan dat het inmiddels is opgelost?

Nee nog steeds niet ik heb de facturen nodig van januari 2020 tot december 2020 ik heb gebeld en daar konden zij mij ook niet helpen heb jij enig optie hoe

Reputatie 7
Badge +24

Nee nog steeds niet ik heb de facturen nodig van januari 2020 tot december 2020 ik heb gebeld en daar konden zij mij ook niet helpen heb jij enig optie hoe

Die zijn gewoon allemaal naar u toe gemaild. Checkt u nooit uw mail?

Reputatie 7

Waarom haal je ze niet gewoon even op via mijnKPN?

In mijnKPN zijn de facturen van de laatste 20 maanden beschikbaar.

Ik kom niet verder dan 12 maanden dus alleen vanaf april 2020 de rest niet

Reputatie 7
Badge +21

Als je inlogt op de website MijnKPN kan je tot 12 maanden terug facturen downloaden,
maar via de MijnKPN app voor Android/iOS zelfs tot 20 maanden geleden. 

Top dank je wel,ga ik doen