Beantwoord

Factuurbedrag onjuist

  • 25 juni 2014
  • 2 reacties
  • 999 keer bekeken

Beste KPN,

Op mijn eerste factuur kom ik het verkeerde factuurbedrag tegen. Ik heb een abbonnement afgesloten voor €30 per maand, maar op de factuur wordt €31,94 in rekening gebracht.

Dit zijn puur de periodieke kosten, ik ben niet over de bundel gegaan of naar het buitenland geweest.

Kunnen jullie dit voor mij oplossen?

Met vriendelijke groet,

Matthijs

icon

Beste antwoord door Shugosha 25 juni 2014, 08:11

Wat er vaak gebeurt bij de eerste nota's is dat het gaat om de abonnementskosten van de huidige maand, maar ook nog een stukje van de maand ervoor naar rato. Het abonnement zal 2 keer genoemd worden bij de periodieke kosten en ook staat er de periode bij. Mogelijk dat hier dus sprake van is? :)

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Wat er vaak gebeurt bij de eerste nota's is dat het gaat om de abonnementskosten van de huidige maand, maar ook nog een stukje van de maand ervoor naar rato. Het abonnement zal 2 keer genoemd worden bij de periodieke kosten en ook staat er de periode bij. Mogelijk dat hier dus sprake van is? :)

Zo te zien zijn er inderdaad nog 2 dagen meegerekend van de maand ervoor, bedankt voor je snelle antwoord!

Reageer