Familiekorting

• 23 december 2013
  • 1 reactie
  • 4070 keer bekeken

We hebben een KPN 'Compleet' abonnement met een huistelefoonnummer en een mobiel nummer (HI) van onze zoon. Hij betaalt €17,50 maar we krijgen dan €10,00 korting op het PLUSpakket (KPN TV). Het abonnement van onze dochter zat bij een andere provider en toen het abonnement afliep wilden we haar met een HI abonnement aan ons KPN 'Compleet' abonnement toevoegen. We hebben gebeld met KPN, was geen probleem en hebben een nummer gekregen. Moesten wel €19,50 aansluitkosten betalen maar dan betaalde ze vervolgens €17,50 en kreeg ze €10,00 korting omwille van het KPN 'Compleet' abonnement. Het aktiveren van het nummer om de korting te krijgen lukte echter niet en zijn daarom afgelopen weekend naar de KPN winkel gegaan. Wat blijkt, je kan geen 2e HI nummer toevoegen zonder een KPN mobiel 'basisnummer'....Ja, dat hadden ze bij het telefonisch verkoopgesprek met KPN ook wel even mogen zeggen. Wel een HI abonnement met aantrekkelijke korting verkopen en dan werkt het niet. Aansluitkosten van €19,95 voor niets en vast aan €17,50 per maand. Hoe nu verder.....?

1 reactie

Reputatie 4
Badge +2
Beste huubpostma,

Dit is wel een beetje zuur allemaal. Ik kijk graag wat ik hierin voor je kan betekenen.

Zou je in een privébericht je 06-nummers, postcode en huisnummer willen sturen? Dan ga ik ermee aan de slag.

Met vriendelijke groet,

Jemy

Reageer