Beantwoord

Familievoordeel

• 30 november 2014
  • 2 reacties
  • 238 keer bekeken

Goedeavond,

ik heb per 20-10-2014 het mobiele abonnement van mijn dochter laten onderbrengen bij KPN. Dit omdat ook voor haar abonnement sprake zou zijn van familievoordeel. Telefonisch is mij gezegd dat het voordeel €10 per maand zou zijn (buiten de €5 korting die al van toepassing was op haar abonnement). Op 20-10-2014 (start abo) heb ik (vanaf haar toestel) FAMILIE AAN gesmst naar 1266. Ik vind dit niet terug op mijn factuur.

Kunt u mij vertellen wat ik nu moet/kan doen?

Groet,

AagD

icon

Beste antwoord door Marcia_ 1 december 2014, 11:57

Beste AagD,

Wat leuk om te lezen dat je het nummer van je dochter ook naar KPN over hebt laten komen! Je dient bij een eerste aanmelding voor FamilieVoordeel niet alleen een sms te sturen, maar als 'hoofdgebruiker' dien je de 'familie' te registreren via mijnKPN. Is dat wel gebeurd? Zou je mij jouw en je dochters 06-nummer, postcode + huisnummer en je e-mailadres in een privé bericht willen sturen? Ga ik het voor je nakijken. 
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Beste AagD,

Wat leuk om te lezen dat je het nummer van je dochter ook naar KPN over hebt laten komen! Je dient bij een eerste aanmelding voor FamilieVoordeel niet alleen een sms te sturen, maar als 'hoofdgebruiker' dien je de 'familie' te registreren via mijnKPN. Is dat wel gebeurd? Zou je mij jouw en je dochters 06-nummer, postcode + huisnummer en je e-mailadres in een privé bericht willen sturen? Ga ik het voor je nakijken. 
Reputatie 7
Badge +12
Is er na het versturen van de sms nog wel een sms gekomen met daarin een bevestiging van het aangemelde familievoordeel? Ik heb het vermoeden dat het nummer namelijk niet is toegevoegd aan het familievoordeel. Pas wanneer het nummer is toegevoegd, dit kan via MijnKPN en de klantenservice, dan kan er een sms worden verzonden met FAMILIE AAN naar 1266.

Reageer