Beantwoord

Formulier terugkrijgen teveel betaalde toestelkosten

  • 18 January 2019
  • 24 reacties
  • 434 keer bekeken

Graag het onvindbare formulier plaatsen op jullie site!
Mijn kontrakt is vorig jaar oktober afgelopen, maar op de maandelijkse faktuur worden nog steeds de kosten voor mijn reeds afbetaalde Samsung afgeschreven.
Wil een nieuw kontrakt met KPN, maar eerst zie ik graag het teveel betaalde bedrag terug. In de winkel konden ze mij niet helpen ondanks dat ze alle gegevens/facturen kunnen bekijken.
icon

Beste antwoord door Marina_ 2 February 2019, 09:48

Bekijk origineel

24 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Knappen, Welkom op het forum. Jammer dat ze je niet verder konden helpen in de winkel. Ondanks dat het formulier niet op onze website te vinden is, kunnen we je wel verder helpen. Ik ga je uitleggen hoe het zit rondom de kosten van je toestel.

Bij de oude abonnementen zitten de toestelkosten verbonden aan de maandelijkse kosten. De enige manier waarop we die kunnen splitsen is als je over gaat naar een abonnement uit de huidige linie. Verlengen is daarin de makkelijkste optie. Dit omdat je dat zelf via je MijnKPN kunt regelen en het dan ook gelijk ingaat. Vervolgens kan ik jouw gegevens doorsturen naar de afdeling toestelkosten zodat ze kunnen uitzoeken hoeveel je maandelijks teveel hebt betaald voor het toestel. Zou je daarvoor jouw 06- nummer, je postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw Forum profiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Ik zie je reactie graag tegemoet.
Gegevens ingevuld op forum. Kon geen plek vinden voor tel.nummer

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy, toegevoegd aan forumprofiel
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Knappen, Jouw gegevens heb ik doorgezet naar mijn collega's van de afdeling toestelkosten. Ik verwacht dat ze je hier deze week over bellen. Laat je nog wat van je horen wanneer alles is geregeld? Ook als je nog vragen hebt, kun je hier weer een bericht sturen.
Dank je Marina, ik laat het je weten.
Ga vandaag langs bij de winkel Ferd Bol voor een nieuw kontrakt.
Reputatie 7
Badge +19
@Knappen, Dit kan de afdeling toestelkosten ook voor je doen wanneer ze contact met je zoeken. Het is niet nodig om daarvoor naar een winkel te gaan 🙂 als je dat prettiger vindt, dan kan het uiteraard wel.
Verlenging en nieuw mobieltje geregeld vandaag.
In afwachting van jullie belletje.
Heb nog helemaal niets gehoord van afdeling toestelkosten?
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Knappen, Dinsdag 22 januari eind van de middag hebben ze je proberen te bereiken op het betreffende nummer, maar kregen ze jou niet telefonisch te pakken. Ze hebben je daarom een e-mail gestuurd. Wil je controleren of je die mail hebt gehad? Je kunt namelijk reageren op die mail. Als je de mail niet hebt ontvangen, dan ga ik contact voor je zoeken met mijn collega's. Wil je dan aangeven op welke momenten je bereikbaar bent?
Ben nu bereikbaar en tot 15.00 uur
Reputatie 7
Badge +19
Ik ben bang dat het zo snel niet gaat lukken. Kun je een aantal momenten doorgeven wanneer je deze week bereikbaar bent? Dan mail ik ze die momenten door zodat ze daar rekening mee kunnen houden. Heb je jouw e-mail nog wel gecontroleerd?
Heb e-mail niet gevonden. Kan die opnieuw worden verzonden?
Vandaag na 17.00 uur, morgen tot 14.00 uur, woensdag ochtend tot 12.30
Reputatie 7
Badge +19
Indien nodig zullen ze je een nieuwe e-mail sturen. Ik zal de momenten wanneer ze jou kunnen bereiken doorgeven.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Knappen, Ik heb begrepen van mijn collega dat ze je gisterochtend zou bellen. Is alles geregeld en duidelijk zo? Zo niet, dan hoor ik het graag 🙂
Dank je, heb gisteravond gesproken met je collega
Toestelkosten worden terugbetaald. Iets onduidelijks betr verlenging contract, maar is in behandeling
Reputatie 7
Badge +19
Wat is er nog onduidelijk? Dan kan ik het toelichten :)
Het leek erop dat het oude contract nog doorliep ook al was er op 21.1.een nieuwe
Reputatie 7
Badge +19
Ik zie ook dat er iets niet klopt, ondanks dat je nieuwe contract wel is afgesloten. Hoe dit precies zit kan ik je niet meteen vertellen, maar ik ga hierover in gesprek met een collega. Je hoort z.s.m. iets van mij.
Dank je wel
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Knappen, Ik zie dat je nog eens contact hebt gezocht met de klantenservice. Over je vraag ben ik in gesprek met een collega, zou je dit willen afwachten? Anders gaan er straks dingen door elkaar lopen.
Ik ben gebeld door KPN gisteren. Er is gezegd dat ik me moet melden bij de winkel Ferd Bol, waar het contract is verlengd. Ben pas in de gelegenheid dat te doen 25 feb.
Reputatie 7
Badge +19
Oh meen je! Dit was mij niet duidelijk, maar dan is het blijkbaar al ergens opgemerkt. Dit komt namelijk niet naar aanleiding van het gesprek tussen mijn collega en mij. Ik ga in ieder geval kijken of er nog andere mogelijkheden zijn om ervoor te zorgen dat het abonnement wordt omgezet. Als het niet anders kan, dan zit er niets anders op dan 25 februari terug gaan naar de betreffende winkel.
Heb je iets kunnen regelen? Anders ga ik vandaag naar de winkel?
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Knappen, Gister was ik vrij, vandaar dat ik niet heb kunnen reageren op je bericht. Aan de hand van je gegevens zie ik dat je al in de winkel bent geweest en dat er opnieuw een verlenging is gedaan. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag van je.
Hoop dat alles nu in orde is. Bij de winkel begrepen zij ook niet hoe dit heeft kunnen gebeuren. Dank je voor je hulp.

Reageer