Beantwoord

Fout rekening weer/nog steeds niet gecorrigeerd

• 8 juli 2016
  • 4 reacties
  • 220 keer bekeken

Beste KPN,

Ik hoop na 3 telefoontjes nu eindelijk x geholpen te worden..

Bij me laatste rekening is de htc 10 in rekening gebracht wat niet klopt want ik heb die verleninging bij jullie geannulleerd en mijn kpn abbonement en toestel verlengd via coolblue...

En toch brengen jullie mij een htc 10 in rekening.. dit zou gecorrigeerd worden vorige week al.

Nog steeds geen actie ondernemen kom op mensen!!! gaat hier om 100e euro's!
icon

Beste antwoord door Joran 3 augustus 2016, 16:40

Het duurde langer dan verwacht, maar het bedrag wordt weer teruggestort. Daphne, nogmaals excuses dat je hier zo lang op hebt moeten wachten.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Dag Daphne, welkom op het forum! Wat een vervelende situatie. Als de annulering al was geregeld had dit niet in rekening gebracht mogen worden. Als het toestel al verzonden was klopt het dat het een aantal weken duurt voor het bedrag weer is teruggestort. Ik controleer wat hier mis is gegaan. Reageer je op mijn privébericht? Dan help ik je graag verder.
Reputatie 7
Badge +28
@Daphne89: Ik heb nog geen privébericht ontvangen. Laat het me weten als ik dit voor je kan nakijken!
Prive bericht is gister verstuurd ik wacht op antwoord, bedankt.
Reputatie 7
Badge +28
Het duurde langer dan verwacht, maar het bedrag wordt weer teruggestort. Daphne, nogmaals excuses dat je hier zo lang op hebt moeten wachten.

Reageer