Beantwoord

Foutieve rekening

  • 13 February 2020
  • 3 reacties
  • 63 keer bekeken

Het is nu 24.00 uur en ik ben bezig om een onrechte rekening naar u te corrigeren. vandaag heb ik de rekening van mijn mobiel ontvangen, ten onrechte € 17,60  van mijn rekening afgehaald omdat jullie mijn abonnement van telfort hebben overgenomen een week hierover gebeld, dit zou niet gebeuren en het is toch gebeurt. € ipv van € 13,50 is er € 17,60 van mijn rekening af getrokken. ik ben boos heel erg boos hier over. 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 16 February 2020, 19:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @SEN46 
Begrijpelijk dat je boos bent omdat je daar niet op gerekend hebt.
Bij de KPN betaal je vooruit, dus kijk even of de rekening van de eerste maand en de volgende maand is?
Zo ja, dan klopt het waarschijnlijk wel, zo nee, neem dan contact met de KPN op:

Wil je snel geholpen worden dan kun je beter even bellen 0800 0402
Of je kunt ook chatten via de LiveChat functie

Wil je liever hier wachten tot een KPN-medewerker dit hier binnenkort overneemt, zet dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan hebben ze gelijk de gegevens bij de hand.

Dus, vanwege privacy niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

Reputatie 7
Badge +30

Beste @SEN46, welkom! Begrijp ik goed dat je na de migratie van Telfort naar KPN een hogere factuur hebt dan verwacht? Het gaat niet om de verbruikskosten die je nog bij Telfort hebt gemaakt? Dit kan je op de factuur zien als je inlogt in MijnKPN. Mocht er toch nog iets onduidelijk zijn, vul dan inderdaad vooral je forumprofiel aan. Dan helpen we je verder. 

Reputatie 7
Badge +30

Je hebt niet meer gereageerd, dus ik hoop dat je inmiddels wat duidelijkheid hebt gekregen. Als we nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten.