Beantwoord

Foutmelding aanvraag sim only tekenbevoegd bij BV tenaamstelling

  • 16 August 2019
  • 4 reacties
  • 162 keer bekeken

Ik probeer 2 sim only abonnementen aan te vragen. Deze moeten op naam van onze BV. Echter als ik deze invoer bij de aanvraag, dan word gevraagd naar de achternaam. Zodra ik deze invoer dan word er vermeld dat ik niet teken bevoegd ben (terwijl dit wel het geval is).
Als ik onze holding gebruik als tenaamstelling dan lukt het wel. Echter wil ik de aanvraag op een andere BV.
Hoe kan ik dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Noordzee 16 August 2019, 19:30

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo RobT,

Je klinkt al een zakelijke klant. Waarschijnlijk kun je dan beter terecht op het zakelijk forum:
https://zakelijkforum.kpn.com
Dank. Ga ik proberen
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @RobT, Welkom op het forum! Goed dat Noordzee al gereageerd heeft. Bij KPN Zakelijk ben je aan het juiste adres. Ik ga ervan uit dat het inmiddels gelukt is en hoop dat je snel gebruik kunt maken van je nieuwe abonnementen.
Post wel gedaan. Alleen nog geen reactie op gehad. We wachten rustig af.


[edit] toch wel een reactie ondertussen. Dank

Reageer