Foutmelding MijnKPN

  • 24 januari 2016
  • 2 reacties
  • 106 keer bekeken

Ik heb zojuist MijnKPN geïnstalleerd op mijn Samsung S5.

Bij de eerste keer gebruik werkte alles, nu ineens niet meer en verschijnt een melding over dat de app niet zakelijk gebruikt kan worden of voor thuis bellen (#0211).

Ik zie dat dit kan gebeuren bij voormalig Hi-klanten, maar die tijd zijn we inmiddels toch wel voorbij?

Hoe nu verder?

2 reacties

Zojuist ingelogd op de Internet versie en daarbij gekozen om niet de app te openen maar de site. Na daar succesvol te zijn ingelogd werkt ook de app weer zoals verwacht.
Reputatie 5
Badge +6
Fijn dat het inmiddels werkt! Je hebt zelf de oplossing al gevonden zie ik:) Ik heb al eerder een klant geholpen met een soortgelijke foutmelding. Toen verhielp het opnieuw inloggen in zijn MijnKPN account het probleem ook. 

Reageer