Beantwoord

Gaat 1x over en dan hoor ik dat t nummer in gesprek is

• 25 augustus 2017
  • 2 reacties
  • 68 keer bekeken

As ik met mijn mobiel kpn bel naar een bepaald mobiel nummer van kpn gaat hij soms 1x over en dan in gesprekstoon. Diegene krijgt ook niet altijd melding dat ik bel. Het gebeurt ook als ik prive bel. Bij appjes krijg ik wel meteen 2 vinkjes. Waar kan dit aan liggen?
icon

Beste antwoord door Paul_ 29 augustus 2017, 19:12

Hoi @Onbekend83, welkom! Goed dat je het hier meldt. Wel een apart probleem. Bedoel je dat dit gebeurt als jij met jouw mobiel naar 1 specifiek telefoonnummer belt? Welk toestel (merk+type) gebruikt diegene? Of gebeurt dit ook bij andere nummers?

Wat ik me eventueel kan voorstellen is dat als het een iPhone is, dat de nachtstand is ingeschakeld. Laat je weten wat de situatie precies is?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Ik heb niets meer van je gehoord @Onbekend83. Is het opgelost? Laat het anders vooral weten! 🙂
Reputatie 7
Badge +24
Hoi @Onbekend83, welkom! Goed dat je het hier meldt. Wel een apart probleem. Bedoel je dat dit gebeurt als jij met jouw mobiel naar 1 specifiek telefoonnummer belt? Welk toestel (merk+type) gebruikt diegene? Of gebeurt dit ook bij andere nummers?

Wat ik me eventueel kan voorstellen is dat als het een iPhone is, dat de nachtstand is ingeschakeld. Laat je weten wat de situatie precies is?

Reageer