Beantwoord

Gaat nummerbehoud lukken?

  • 22 June 2021
  • 3 reacties
  • 20 keer bekeken

Hallo, nummerbehoud aangevraagd mbt een Sim only kaart echter is volgens mij het nr niet meer in gebruik en hadden we een nieuwe nr. Moeten aanvragen. Hoe kunnen we dit oplossen?

icon

Beste antwoord door YolandaW 22 June 2021, 20:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Inmiddels geregeld met een kpn medewerker

Hallo @YolandaW , als je van de ene provider naar KPN overstapt, kun je bij KPN de overstap aanvragen met nummerbehoud en blijft je nummer na de portering van de oude provider naar KPN bestaan.

Als dat nummer niet meer blijkt te bestaan meldt KPN dat aan je en kun je een nieuw nummer krijgen.

Gaat het om prepaid oude provider naar sim only abo KPN of van abo oude provider naar sim only abo KPN? In het laatste geval kan ik me niet voorstellen dat het nummer niet (meer) zou bestaan.

Hallo Jan,

bedankt voor je reactie, het gaat inderdaad om een prepaid oude provider naar Sim only. Had er even geen erg meer in dat het nr niet meer bestond. Mijn dochter gebruikt de telefoon om te appen maar we wilden graag dat ze ook kon bellen zonder dat we iedere maand een Prepaid  kaart hoefden te kopen.

we hebben nu een nieuwe Sim bij kpn aangevraagd met een nieuw nr om het probleem op te lossen en ze kan bellen.

Nogmaals bedankt voor je reactie.

mvg

Yolanda