Beantwoord

Garantiebewijs

  • 14 February 2019
  • 2 reacties
  • 88 keer bekeken

Ik heb 8 jan een refurbished iphone gekocht met abonnement. Helaas is het toestel niet meer goed werkend. Hij leest de mobiele data niet. In overleg met de kpn winkel moet ik het opsturen. Maar hiervoor heb ik een garantiebewijs nodig, dat in de doos zou hebben gezeten. Ik heb niets gezien. Kunt u dit nogmaals toemailen? Verder zat de iphone in een beschadigd doosje van Forza. In de winkel snapte ze hier niets van. Ze twijfelden zelfs wel of het de iphone was welke ik toch echt door kpn op die manier geleverd heb gekregen. Ze verzocht mij om dit eens na te vragen. Of dat gebruikelijk is. Vrgr Saskia
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 14 February 2019, 19:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Saskia, welkom op het forum. Dit kan ik voor je achterhalen. Om welke iPhone gaat het precies? Zou je ook je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Reputatie 7
Badge +24
Saskia, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.