Beantwoord

Garantiebewijs kwijt. Kun je die nasturen?

  • 9 July 2019
  • 9 reacties
  • 301 keer bekeken

Hallo, Mijn telefoonnummer is 06-********. Mijn e-mailadres is ***@***.com. Ik moet mijn toestel toesturen in verband met zwak volume van de telefoon. Ik heb hiervoor een garantiebewijs nodig. Ik kan dit niet zo snel vinden. Kunnen jullie dit opsturen?

Mvg, arjan.

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 15 July 2019, 12:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Hoi @arjan van etten . Welkom op het forum!
Je hebt het toestel via KPN gekocht? Dan kan ik veel gevallen een vervangend garantiebewijs toesturen. Uiteraard zoek ik het graag voor je uit.
Kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven? Wat voor toestel is het trouwens? 🙂
Hoi, Ja, heb ik via KPN gekocht. Ik het profiel aangevuld. Het is een Galaxy a6. Dank, arjan.
hallo erwin, kan je iets met deze aanvullende informatie ? dank, arjan.
Ik ben bezig om de puzzel bij elkaar te leggen, Arjan :-)
Misschien zie ik iets over het hoofd maar ik zie in een logtekst dat je een paar maanden geleden een los toestel in de KPN winkel hebt gekocht? Klopt dat?
Het is dus geen toestel wat je samen met het aangaan van je mobiele abonnement hebt aangeschaft?
Als dit het geval is, kan ik helaas geen garantiebewijs verzorgen. Dan zul je toch naar de winkel moeten. Als de situatie anders is, laat het weten en dan duik ik er opnieuw in!
Ik heb het niet met aangaan van mobiel abonnement gekocht. Bel ik wel de klantenservice. Moet toch niet zo heel moeilijk zijn 😲😲😫
Zit de winkel in de buurt? Want zij zouden een archief moeten hebben waarin ook jouw toestel terug is te vinden. Ik vrees dat de telefonische helpdesk je namelijk ook niet kan helpen!
ze zijn in de buurt (Zoetermeer). Zij verwezen mij juist naar de klantenservice vandaar dat ik de vraag post via het forum. bedankt voor je reactie.
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je het hebt kunnen oplossen. Mocht dat niet zo zijn, laat het weten!
Hallo Erwin, Ik heb het zo gelaten. Het enige wat mis is met mijn huidige toestel is het volume en dat is op zich wel mee te leven. Veel moeite om naar de winkel te gaan en garantiebewijs dan weer te vragen. Jij hoeft er in ieder geval niets mee te doen. dank, arjan.