Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Vraag

Geannuleerde bestelling, geen geld terug!...

Op 22 januari heb ik mijn bestelling geannuleerd en dat was goed doorgekomen omdat ik het ook niet thuis heb ontvangen.

Had 336 euro betaald als eenmalige kosten en dit heb ik nog steeds niet terug, meerdere keren naar KPN gebeld waar mij werd verteld dat het een paar weken kan duren en na het nog steeds niet terug krijgen van mijn geld weer gebeld en werd mij verteld dat als ik het na 6 weken nog steeds niet terug heb het systeem automatisch ziet dat er iets niet goed gegaan is met deze order en ik het geld terug zal krijgen, dus niet..

Ook contact gehad met de live chat van KPN maar heb het idee dat er daar helemaal niks met je vraag/probleem word gedaan dus net weer gebeld omdat die 6 weken al een tijdje voorbij zijn werd er eerst heel erg moeilijk gedaan met het vinden van mijn order en werd er ook na de standaard vragen zoals ordernummer/postcode gevraagd om mijn bankrekeningnummer maar alsnog geen succes en werd mij verteld dat ik de volgende dag weer terug moet bellen.

Ik heb mijn bestelling geannuleerd op advies van een medewerker op de live chat, ik had de mobiel aangeschaft als nieuw abonnement terwijl ik al een abonnement heb bij kpn en kon dus dit nummer niet invoeren bij het nummerbehoud formulier die je na betaling krijgt omdat kpn zelf daar niet tussen staat.

Graag zie ik mijn 336 euro terug verschijnen.... we zijn bijna 2 maanden verder na mijn bestelling en annulering,

7 reacties

Vandaag weer meerdere keren gebeld waarbij ik steeds word door verbonden of gewoon contact heb met iemand die mij niet schijnt verder te kunnen helpen en dan word de telefoon uitgezet.

Via het 08000105 nummer krijg ik het niet voormekaar om gewoon mijn geld terug te krijgen.

Wat een slechte service! Nu bedenken hoe ik op een andere manier wel mijn geld terug kan krijgen.
Reputatie 6
Badge +16
Dat is niet best dat het al zo'n tijd duurt @Dennis878 en heel logisch dat je je geld zo snel mogelijk terug wilt! Het kan soms tot 6 weken duren, maar ons systeem krijgt hierna geen trigger dat de terugbetaling nog niet gedaan is. Sorry dat dit je zo gezegd is en goed dat je je hier meldt.

Ik ga je hierbij helpen en het lijkt me goed dat we het contact hier via het forum laten verlopen, dan kan ik een vinger aan de pols houden. Om je te helpen heb ik gegevens van je nodig. Beantwoord je mijn privébericht? Dan ga ik voor je aan de slag.
Reputatie 6
Badge +16
Ik heb de gegevens van @Dennis878 gekregen en de vraag staat uit bij onze leverancier hoe het zit met de betaling. Daar hoop ik snel antwoord op te hebben.
KPN heeft hier vrijdag ochtend over vergaderd want ik schijn niet de enige met dit probleem te zijn.

Wacht nog op reactie hierover, al mijn gegevens/betaal gegevens hebben ze nu een aantal keren ontvangen maar nog geen bericht over waar nu mijn geld blijft.
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Dennis, zodra ik een update heb laat ik je dit direct weten!
Beste Cindy, ik bemoei me even met deze zaak van Dennis, omdat ik met een identiek probleem zit en al 2,5 maanden op een terugbetaling van € 600,- wacht na een annulering door KPN van mijn al betaalde nieuwe iPhone 6s.

Je refereert aan een vraag die uitgezet is bij de leverancier. Ik neem aan dat dit het beruchte Reviva is, waar de medewerkers nooit de telefoon opnemen (klacht van je eigen collega's!) en uitgezette vragen niet beantwoorden, ook al worden ze geacht dat binnen twee werkdagen te doen. Ik begrijp niet dat KPN nog steeds zaken doet met deze leverancier en bij problemen de eigen klanten laat opdraaien voor de kosten. Wij, klanten van KPN, bestellen bij KPN en niet bij Reviva. Als er leveringsproblemen zijn en onderlinge communicatie-problemen tussen KPN en Reviva mag de klant daar toch niet de dupe van worden?

KPN is een groot bedrijf met een enorme omzet. Geef Dennis, mij en al die anderen die gedupeerd zijn omdat KPN zomaar orders annuleert ons geld terug uit een potje 'onvoorzien' dat er ongetwijfeld wel ergens is (en anders gemaakt zou moeten worden) en ga dáárna intern uitzoeken wat er aan de hand is!

Groet, forum@terugbetalinggraag
Vrijdag ochtend was hier overleg over en ik ga natuurlijk nog steeds door met vragen om iets te horen over waar mijn geld blijft.

Vandaag het volgende bericht ontvangen via dit forum:

Hallo Dennis,

Ik heb nog geen bericht gehad. Morgen ben ik niet aanwezig op kantoor, vandaar mijn bericht nu.

Groetjes Cindy

Zo veel medewerkers en ook nog een vergadering hierover gehad maar niemand die mij gewoon rechtstreeks verder kan helpen, omdat 1 van de vele medewerkers een dag vrij heeft kan ik die dag niks verwachten??? nu snap ik dat Cindy doet waar ze tot bevoegt is en mij hopelijk daadwerkelijk verder probeert te helpen maar snap niet dat comunicatie via via moet gaan en er voorderest niemand is die gewoon contact met mij opneemt en dit in no time oplost.

Er heeft overleg plaatsgevonden, mijn klacht is meerdere malen binnen gekomen, mijn bewijs voor betaling en annulering is meerdemalen opgestuurd, nog niemand die daar daadwerkelijk iets mee heeft gedaan.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)